היחידה לרישום קבלנים

כיצד נבחר קבלן שיפוצים ונברר האם הוא קבלן רשום?

שיפוץ דירה אינו דבר שמבצעים בכל יום,  שיפוץ זה מעורר בקרב אנשים רבים פחד. השלב הראשון לפני תחילת שיפוצים הוא הבחירה של קבלן השיפוצים . טעות בבחירה זו עלולה לגרום לשיפוץ לארוך זמן רב יותר. ישנן סיבות נוספות שאנשים פוחדים משפיצים הם פוחדים מהיציאה מהשגרה מכך שהתוצאה הסופית של השיפוץ לא תשביע את רצונם כראוי. שהם לא יוכלו ליצור קשר ישיר עם בעלי המקצוע וההוצאה הכספית הלא מבוטלת הכרוכה בכך. אין לזלזל בבחירה של קבלן  שיפוצים בחירה טובה שלו תגרום לשיפוץ הדירה לחוויה נעימה ולפעמים לחיסכון בעלויות. חשוב שקבלן שיפוצים יהיה קבלן רשום. כיצד נבחר קבלן שיפוצים ונברר האם הוא קבלן רשום?

התמקדו בנקודות הבאות לבחירת קבלני שיפוצים טובים:

איך תבררו אם הקבלן שבחרתם רשום?

ענף הבנייה ושיפוצים בכלל הינו תחום פרוץ ועובדים שם קבלנים רשומים ושאינם כאלה. בחירה בקבלן שאינו רשום היא בחירה שאינה טובה ועלולה להיגרם בשיפוץ גרוע, ובחומרים שאינם מתאימים.

קבלן שיפוצים רשום

הוא קבלן בעל ניסיון החל מ 5 שנים בוגר בית ספר להנדסאים, בנוסף הקבלן עבר הכשרה מתאימה ונבחן בבחינה שגרמה לו להירשם בפנקס הקבלנים. ניתן לומר שמתוך 18,000 קבלני שיפוצים העובדים בענף רק 2,000 מתוכם רשומים בפנקס הקבלנים. באתר האינטרנט של משרד הבינוי והשיכון ניתן לבדוק האם הקבלן שבחרתם הוא קבלן רשום. במקרים שאתם מעוניינים לבצע שיפוץ הכולל הוספת חדר סגירת מרפסת בנייה מאפס של בניין. מחייבת בחירה בקבלן רשום. דרשו מהקבלן הצעת מחיר, חוזה, אחריות וביטוח כולל.

 

Exit mobile version