צריכים לבצע עבודות חשמל? רק עם קבלן רשום ומוסמך!

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

רישום קבלנים בפנקס הקבלנים מתבצע על מנת לפקח על תחום הבנייה בישראל, תוך שמשרד הבינוי והשיכון מבצע סינון בין אנשי מקצוע על פי תעודות ושאר איכויות, כמו גם באמצעות סיווג בין קבלנים שמספקים שירותי בנייה ושיפוצים בארץ.

אם אתם עומדים לפני תהליכי שיפוץ קומפלט, החלפת תשתיות חשמל, או תהליכי בנייה מכל סוג – חשוב שתדעו יותר אודות קבלן רשום ומה המשמעות של איש מקצוע הרשום בפנקס הקבלנים, בעיקר כאשר מדובר בעבודות חשמל.

אבל מה זה אומר קבלן רשום?

כיום, כמעט כל איש מקצוע רוצה להיות רשום בפנקס הקבלנים, בעוד שמי שנמצא ראוי להירשם בפנקס קבלני השיפוצים או החשמלאים: נחשב על פי משרד הבינוי והשיכון אדם שהוכשר לעסוק בתחום בו הוא מציע שירותים, ויש לו ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום.

קבלנים רשומים הם כאלה שנחשבים גם על פי לקוחות כאיכותיים, וכאלה שאין נגדם תביעות בנוגע לעבודתם בשנים האחרונות.

עוד חשוב להבין כי קבלנים ואנשי מקצוע שרשומים בפנקס עמדו בכל הדרישות המתאימות של משרד הבינוי והשיכון, והציגו תעודות שמסמיכות אותם לעסוק במקצוע.

קבלנים שנרשמו בפנקס יכולים להיות קבלנים בנייה, שיפוצים, חשמל, אינסטלציה, אלומיניום, ושאר בעלי מקצוע העוסקים בתחום הבנייה והשיפוצים.

מחפשים חשמלאי טוב? בחרו תמיד באנשי מקצוע מומחים להם אתר אינטרנט אינפורמטיבי המפרט כי החשמלי נרשם על פי החוק בפנקס הקבלנים וכי הוא איש מקצוע איכותי.

סיווגי קבלנים

במידה ואתם מחפשים קבלן חשמל, חשוב לשים לב כי מדובר באדם מומחה וכזה שרשום בפנקס הקבלנים וזאת בעיקר כאשר עוסקים בעבודות חשמל – מה שחייב להיעשות על הצד הבטוח ביותר.

מלבד היכולת של רישום בפנקס אותו מנהלת המדינה וזאת על מנת לפקח ולנטר פעילות עסקית של קבלנים מול לקוחות פרטיים, מסווגים אנשי המקצוע בפנקס בסיווגים שונים וזאת בהתאם להיקף העבודה שהם יכולים לבצע. לדוגמא: חברות בנייה שנרשמו בפנקס הקבלנים, יכולות לבצע עבודות בטווחים של מיליוני שקלים וזאת לאחר בדיקות של המחוקק.

חשוב לדעת כי קבלני אינסטלציה שיפוצים בנייה וחשמל ירשמו גם הם בהתאם להכשרתם, תוך שישנם כאלה שהסיווג שלהם יעמוד על היקף עבודה בסכום של 78 אלף שקלים ואף יותר.

כיצד תדעו האם איש המקצוע שאתם שוכרים רשום?

כיום כל קבלן אשר נרשם בפנקס הקבלנים יציין את העובדה באתר האינטרנט שלו או בשיחה הראשונה שלכם עמכם. בנוסף, תמיד ניתן לבחור באתרים העוסקים בתחום רישום הקבלנים ומשם לקבל מידע אודות אנשי מקצוע והסיווג שלהם.

לסיכום, פנקס הקבלנים נועד בראשית כד לפקח על שירותים שמקנים בלי מקצוע ללקוחות. מלבד זאת, דרך בדיקת סיווג אנשי המקצוע השונים ניתן לבחור בטובים ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות