שיפוץ ובניה עם קבלן רשום

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

תהליכים של בנייה ושיפוצים הם מורכבים לכל הדעות. ומי שכבר התנסה בכך יודע במה דברים אמורים. היות שזו המציאות חשוב מאוד לנהל את התהליכים בתבונה רבה ולבצע כל פעולה ופעולה באחריות רבה ומתוך שיקול דעת נבון. בין אם אתם מעוניינים להגדיל את הבית, ובין אם אתם משפצים אותו ומעצבים אותו מחדש, בין אם רכשתם דירה להשקעה ואתם מעוניינים לפצל אותה חשוב לכם לאתר קבלן רשום שינהל עבורכם את העבודה. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהעבודה מתנהלת על הצד הטוב ביותר, וכל התהליכים נעשים באופן בטיחותי ועל פי התקנים הרלוונטיים.

מהו קבלן רשום?

כדי לבצע מעקב אחר האיכות של אנשי המקצוע השונים מנהלים גופים מקצועיים שונים רישום קפדני של אנשי המקצוע. הרישום נערך על בסיס מספר נתונים. ראשית על הנרשם להציג מסמכים על הסמכה מקצועית לעסוק בתחום. כמו כן צריך הנרשם לעבור מספר מבחנים שבודקים את היכולות ואת הידע שלו בתחום הספציפי. גם בתחום הקבלנות קיים פנקס הקבלנים המתנהל על ידי רשם הקבלנים שבמשרד הבינוי והשיכון.

על פנקס הקבלנים

בשנת 1969 נחקק חוק רישום הקבלנים אשר ממנה את רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון ומקנה לו סמכויות שונות. הרשם הוא זה שמנהל את פנקס הקבלנים  ובו אמורים להיות רשומים הקבלנים שעוסקים בתחומי הבנייה השונים. יש תחומים בהם הרישום בפנקס הקבלנים מהווה תנאי לעיסוק בתחום. מדובר על ענפים מרכזיים ומשמעותיים כמו הקמת שלד, עבודות חשמל וכדומה. ואילו בתחומים אחרים הקבלנים אמנם חייבים להירשם, אבל הם בהחלט יכולים לעסוק בתחום ולהציע שירות ללקוחות למרות שהם לא רשומים בפנקס הקבלנים. מדובר על תחומים כמו צבע וטיח, נגרות ועוד.

לבחור ולדעת שבחרנו איש מקצוע מומלץ

לאחר שהוצאתם היתר בניה, אתם מעוניינים לצאת לדרך של שיפוץ, תוספת בניה או פיצול דירה, הלבטים גדולים והאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. אבל בעניין אחד אתם יכולים להיות רגועים. במידה ואתם מוודאים כי הקבלן שאתם לוקחים עבור ביצוע העבודה הוא קבלן רשום יש לכם אמת מידה באשר למקצועיות שלו. ואכן זו המטרה של תהליכי הרישום – להבטיח לתושבי ישראל את האיכות ואת המקצועיות של אנשי המקצוע בארץ.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות