בוחרים נכון: איך בוחרים קונסטרוקטור מומלץ?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

מעוניינים לבנות מרפסת או בית פרטי? אתם כנראה צריכים קונסטרוקטור אמין ומומלץ. במאמר הבא נסביר מה זה קונסטרוקטור, מה התפקיד שלו וגם, איך בוחרים קונסטרוקטור אמין ומומלץ? כל התשובות.

מה זה קונסטרוקטור בכלל?

קונסטרוקטור הוא למעשה מהנדס בניין שמתמחה בקונסטרוקציה. מה זה אומר בפועל? בסופו של דבר התפקיד שלו הוא לקחת את החלומות של האדריכל ולהפוך אותם למציאות.

התפקיד המרכזי שלו הוא לפוך את החלומות האלה למציאות בטוחה ויציבה, למבנה שבו יוכלו לגור בבטחה הדיירים. חשוב לציין, אל תקלו ראש באלמנט של הבטיחות, יש לו חשיבות מכרעת לצליחת הפרויקט בשלום והוא למעשה הקריטריון החשוב ביותר בתהליך.

הקונסטרוקטור הוא למעשה המפקח הגדול על הפרויקט, מפקח מרחוק. הוא אמנם לא נמצא כל הזמן בשטח, אך כשבאתר יבצעו עבודות גדולות כמו יציקת בטון למשל, הוא יפקח מקרוב על מנת למנוע ליקויים.

איך בוחרים קונסטרוקטור מומלץ?

ראשית עליכם לבחור קונסטרוקטור מומלץ ובעל ניסיון עשיר בתחום. אל תבחרו קונסטרוקטור מתחיל ויותר מכך, אל תבחרו קונסטרוקטור שיש לו ניסיון של פחות משלוש שנים בתחום, שכן קונסטרוקטור כזה נחשב לבעל מקצוע חדש.

מצאתם מהנדס קונסטרוקציה שיכול להתאים לכם? בדקו מראש מה הניסיון שלו, כמה פרויקטים הוא כבר ביצע בעבר והאם הוא ביצע עבודות דומות לעבודה שאתם צריכים שהוא יבצע.

בנוסף, חפשו כמה שיותר חוות דעת והמלצות על הקונסטרוקטור. ככל שתצברו יותר חוות דעת והמלצות, כך תוכלו להרגיש רגועים יותר להזמין אותו. ודאו שהקונסטרוקטור נוהג לעמוד בזמנים, לבצע עבודה מקצועית ולגבות מחיר הוגן.

דברו עם לקוחות ישנים של הקונסטרוקטור, הם יוכלו להעיד בפניכם האם הפרויקט שעליו הוא היה אמון החזיק מעמד עד היום. האם התגלו ליקויים הפרויקט? אם כן, אילו ליקויים? האם הקונסטרוקטור לקח עליהם אחריות? ודאו הכל מראש.

כמו כן, בחרו קונסטרוקטור שיש לו רישיון ועבר את כל ההכשרות המתאימות. זה לא הזמן עבורכם להתבייש, דרשו לראות את הרישיון של הקונסטרוקטור בעיניים וכמובן ודאו שהוא בתוקף.

זכרו, קונסטרוקטור ללא רישיון הוא בעל מקצוע שעובר על החוק, מעבר לעובדה שהוא עלול לבצע עבורכם עבודה לא מקצועית.

זה לא הזמן לחסוך

לבסוף, כמה מילים על העלות של העבודה. זה נכון, קונסטרוקטור הוא דמות מקצועית שגובה לא מעט כסף על העבודה שהוא עושה. אם אתם חושבים שזה הזמן לחסוך על חשבון המקצועיות שלו, אנו ממליצים לכם לחשב מזלול מחדש.

זה לא משנה אם אתם רוצים לבצע תוספת בנייה או לבנות בית חדש מאפס, מדובר בדמות מקצועית שיש לה חשיבות מכרעת בכל הקשור להצלחת הפרויקט והבטיחות שלו.

לכן, אל תתפתו לקחת את הקונסטרוקטור שנותן לכם את הצעת המחיר הנמוכה ביותר, קחו קונסטרוקטור מקצועי ואמין, גם אם הוא עולה קצת יותר.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות