הלוואות לקבלנים ועסקים קטנים

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

יש לכם עסק קטן ואתם זקוקים להלוואה לעסק? פתוחה בפניכם האפשרות לפנות לקרן בערבות מדינה המספקת הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה, ללא צורך מבחינתכם להעמיד בטוחות או ערבויות להלוואה כולה. מה בדיוק מציעה הקרן? האם הקרן נותנת ערבות על ההלוואה כולה ואם לא אז עד איזה סכום? איך בכלל פונים לקרן בכדי לבקש הלוואה? האם ישנם ערוצים נוספים דרכם ניתן להשיג הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של מרכז הלוואות בערבות מדינה.

מהי הערבות שנותנת המדינה במסגרת הלוואות לעסקים קטנים ולקבלני בניין בערבות מדינה?

אחת הסיבות המרכזיות שבגינן מסרבים בנקים וספקי אשראי אחרים לתת הלוואות לעסקים, חדשים או קיימים, היא שמדובר בהלוואות בסיכון גבוה יחסית. הבנק למעשה מכניס את ידו לכיסו, מוציא ממנו כסף ומעביר אותו לכיסו של הלווה, בעל העסק. בכך לוקח על עצמו הבנק סיכון שקיים בכל הלוואה, אך מעבר לכך, מכיוון שמדובר בעסק שנתון לגורמי סיכון רבים מאוד, ייתכן ולבעל העסק הלווה לא תהיה היכולת לעמוד בהחזרי ההלוואה ואף יגיע למצב של חדלות פירעון. בכדי להתמודד עם סיכון זה, יכול הבנק לסרב לתת את ההלוואה מלכתחילה, הוא יכול לקבוע ריבית גבוהה מאוד שתשקף את הסיכון שהוא לוקח על עצמו והוא יכול לדרוש מהלווה בטוחות וערבויות רבות.

הלוואות לעסקים קטנים לקבלני בניין רשומים בערבות מדינה הן הלוואות שבהן המדינה נותנת את ערבותה להחזרת ההלוואה ואם בעל העסק הלווה לא יעמוד בהתחייבויותיו בהלוואה, המדינה היא שתחזיר את ההלוואה במקומו ותתמודד איתו בעצמה. את הפעילות של הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה מנהלת המדינה דרך קרן ייעודית שהוקמה בדיוק למטרה זו ומעניקה אותן דרך הבנקים המסחריים המשתתפים בתכנית. יחד עם זאת, הערבות שנותנת המדינה היא עבור 85% מההלוואה שאת היתרה יהיה על בעל העסק להשלים מהון עצמי שלו, בין באמצעות הון שהוא מביא מהבית ובין באמצעות העמדת בטוחות וערבויות בגין 15% הנותרים.

בכל מקרה, הערבות אינה ניתנת לפי סכום אלא לפי החלק של ההלוואה. הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה ניתנות לעסקים קטנים ובינוניים, החל מעוסק פטור/ זעיר ועד עסק בעל מחזור שנתי של 100 מיליון ש"ח. במסגרת הקרן ניתן לקבל הלוואה בגובה של עד 500,000 ש"ח או 8% מהמחזור השנתי של העסק, הגבוה מביניהם. לא משנה מהו הסכום שאתם לוקחים במסגרת ההלוואה, הערבות ניתנת עבור 85% מההלוואה כולה.

איך מגישים בקשה להלוואה?

הלוואות לעסקים קטנים בערבות מדינה ניתנות לאחר קבלת אישור של הגורמים המתאמים שמונו לקרן על ידי המדינה. תחילה יש לפנות לאחד מן הגורמים הללו עם כל המסמכים והחומרים הנדרשים, ובכלל זה פרטים על העסק, אישורים של רשויות המס, תכנית עסקית המפרטת על פעילות העסק, הצורך בהלוואה, מטרות ההלוואה וכן הלאה. לאחר שהבקשה מאושרת, יכול הלווה לפנות לכל אחד מהבנקים המשתתפים בתכנית בכדי להתחיל בפרוצדורה של נטילת ההלוואה. הבנקים עצמם כפופים לתנאים שהגדירה הקרן, קרי הלוואה לעד 5 שנים, אבל את הריבית הם קובעים בעצמם ולכן כדאי לפנות למספר בנקים במקביל על מנת לאתר את ההצעה הזולה ביותר בריבית הנמוכה ביותר. מרכז הלוואות בערבות מדינה מציע ניהול מקיף של כל ההתנהלות מול הקרן, השלמת התהליך כולו ואף הרחבת הפנייה לספקי אשראי נוספים דרכם ניתן להשלים את ההון הנדרש לעסק, והכל תוך התמקדות במטרה להשגת כל ההון הנדרש בריבית הנמוכה ביותר האפשרית ובתנאים נוחים וטובים לעסק.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות