המדריך המלא: הדרך הקלה לרישיון קבלן

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

צילום freepik

תמיד חלמתם לנהל את הפרויקטים הגדולים ביותר בענף הבנייה? בכדי שתוכלו לצלוח את המשימה הזאת, אתם תהיו מוכרחים לשלב בין השכלה מתאימה וידע נרחב לבין הניסיון הנדרש על פי החוק. בכדי שקבלן יוכל לנהל פרויקטים גדולים במיוחד, הוא יהיה מוכרח לעמוד בלא מעט תנאים, תנאים שהופכים את המשימה להיות קצת יותר קשה וקצת יותר מורכבת.

קבלן רשום ג1 הוא הקבלן שאותו יבחרו על מנת שינהל פרויקטים גדולים ומשמעותיים, מדובר על קבלן שמגיע עם ההשכלה הנדרשת ועם הניסיון הרצוי. אף אחד לא ירצה לפנות לקבלן שאין לו את הידע הנדרש, אז מהן השיטות היעילות יבותר להשגת רישיון קבלן רשום ג1 במהירות? כך שתוכלו להתחיל לעבוד על פרויקטים גדולים וקטנים כמה שיותר מהר וכמה שיותר מוקדם.

תוודאו כי הנכם עומדים בכל התנאים

באופן טבעי, בכדי שתוכלו לקבל תעודת קבלן רשום עליכם לעמוד בלא מעט תנאים. עוד לפני שאתם מתחילים את התהליך, שווה לכם לבחון את התנאים הללו – ולוודא האם אתם עומדים בהם. במקרה שאתם לא עומדים בתנאים, תבררו מה אתם צריכים לעשות בכדי לעמוד בתנאים הללו. בסופו של יום ברגע שתגיעו מוכנים, יהיה לכם קל יותר לבחור את ההחלטות הנכונות ולחשב את הצעדים המדויקים ביותר שיסייעו לכם להשיג את מבוקשכם.

תבחרו מוסד לימוד מוכר בתחום

הדרך הקלה לרישיון קבלן היא ללמוד במוסד לימוד איכותי ומוכר, כזה שיכול להקנות לכם את כל הידע ואת כל האלמנטים שאתם תהיו מוכרחים לדעת. אם לא תלמדו במוסד לימוד איכותי, יהיה לכם קשה מאוד להגיע למצב שבו תוכלו לקבל תעודת קבלן רשום. בסופו של יום מדובר על לימודים לכל דבר ועניין, ואם לא תלמדו במוסד נכון – אתם עלולים להישאר מאחור.

תהיו בטוחים כי זה תחום העיסוק המועדף עליכם

זה נכון שקבלן מקצועי יכול להרוויח לא מעט כסף, אך בשורה התחתונה אתם תהיו מוכרחים לאהוב את המקצוע הזה בכדי שתוכלו לעבוד בו בקביעות. אם אתם לא בטוחים שזה התחום העיסוק המועדף עליכם, שווה לכם לקחת את הזמן על מנת לבחון אפשרויות נוספות. להוציא תעודת קבלן רשום ג1 זה לא מתאים לכולם, זה מתאים אך ורק לאנשים שמבינים כי זהו הייעוד שלהם.

תלמדו ברצינות את כל הנושאים

אומנם לא מדובר על לימודים בבית הספר, אך בכדי שתוכלו לקבל תעודת קבלן רשום, אתם תהיו מוכרחים ללמוד לא מעט חומר. לכן אתם תהיו מוכרחים ללמוד ברצינות את כל הנושאים ואת כל החומר שמועבר במהלך השיעור, כך תוכלו להצליח גם במבחנים ובסוף לקבל את התעודה המיוחלת. רק כך תוכלו לסיים במהירות את הלימודים, וגם תוכלו לקבל רישיון קבלן מבלי שתצטרכו לבזבז זמן יקר ומבלי שתצטרכו ללכת לאיבוד.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות