חידוש רישיון קבלן רשום: מה נדרש על מנת לחדש?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

קבלן שזכה למעמד של קבלן רשום לא ייוותר על המעמד הזה כל כך בקלות, וזוהי בדיוק אחת הסיבות שהופכות קבלנים רשומים לכל כך אטרקטיביים בעיני הציבור הזקוק לשירותיהם. העניין הוא שקבלן רשום הוא רישיון זמני שיש לחדש אותו מעת לעת ובשורות הבאות יסבירו לכם המומחים היחידה לרישום קבלנים מדוע חשוב לחדש את הרישיון בזמן ואיך כדאי לעשות את זה.

עבודות בניה וניקיון

המהות של רישיון קבלן ונושא החידוש

רישיון קבלן הוא למעשה חובה חוקית שחלה על כל אדם המעוניין לעבוד כקבלן בניין, אבל עוד מעבר לחובה החוקית, קבלן רשום הוא מעמד שמרבית הציבור מקבל החלטות על פיו. עצם היותו של קבלן, קבלן רשום, מעידה על כך שהוא מפוקח על ידי הרשויות ועומד בסטנדרטים הנדרשים לשם כך. מעבר לכך, מאחר ומדובר בנכס כל כך חשוב לקבלני בניין, המשמעות היא שקבלנים רשומים יעשו כל שביכולתם על מנת לא לסכן את מעמדם כקבלנים רשומים וזוהי למעשה אחת הסיבות המרכזיות שבגינן בוחר הציבור בעבודה עם קבלן רשום. חידוש רישיון קבלן רשום הוא בעצם תהליך פרוצדורלי שמיועד להבטיח את המשך עמידתו של הקבלן בתנאי הרישיון, אך ישנה חשיבות רבה לביצוע החידוש בזמן ובצורה מסודרת ומאורגנת בהתאם לדרישות החוק.

ראו גם: קבלן רשום ג1

התהליך של חידוש רישיון קבלן רשום

כפי שלבטח כבר ידוע לכם, רישיון קבלן רשום דורש עמידה בשורה של קריטריונים לרבות השכלה רשמית ותקופת ניסיון מינימלית. מרגע שקיבלתם את הרישיון, אין לכם עוד צורך להוכיח את הפרמטרים הללו, אך יש בהחלט צורך להוכיח כי אתם עומדים בתנאי הרישיון על מנת לחדש אותו. בין היתר יהיה עליכם להצהיר על כך שאתם עומדים בתנאי הרישיון ועל כך שאתם עומדים בקריטריונים של הסיווג הספציפי אליו אתם משתייכים בפנקס הקבלנים. במסגרת התהליך יהיה עליכם למלא טפסים ולהגיש מסמכים הנדרשים לצורך חידוש רישיון קבלן רשום ולצורך הגדרת הקריטריונים שעל פיהם יחודש הרישיון ויוגדר הסיווג שלכם בפנקס.

חוק הקבלנים

חידוש רישיון בליווי מקצועי

אתם אולי לא יודעים את זה, אבל לאורך התהליך של חידוש רישיון קבלן רשום יכולים להתעורר קשיים רבים סביב בחינת עמידתכם בקריטריונים ובסיווג שלכם ולעיתים האופן בו אתם ממלאים את הטפסים והתצהירים, הוא זה שיוצר את הקשיים האלה. אם אתם רוצים להשלים את התהליך כמה שיותר מהר וכמה שיותר קל, אתם רוצים קודם כל להקפיד שאתם מחדשים את הרישיון בזמן ושלא נוצר מצב בו אתם עובדים כקבלנים ללא רישיון תקף, וכן אתם רוצים להיעזר בגורם מקצועי שילווה אתכם בתהליך.

היחידה לרישום קבלנים היא חברה המסייעת לקבלנים בכל תהליכי הרישום וחידוש הרישום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון, ובכלל זה מציעה שירות חידוש רישיון קבלן רשום בידי אנשי מקצוע שינחו אתכם בדיוק כיצד לבצע את החידוש וינהלו עבורכם את ההתקשרות מול רשם הקבלנים.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות