יתרונות הפנייה לקבלן שיפוצים רשום

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

מתכננים שיפוצים בבית? הצעד הראשון שלכם צריך להיות פנייה לקבלן רשום.

קבלן רשום טפסיםכשאתם יושבים עם אדריכל כדי לראות אילו שיפוצים תוכלו לערוך בבית, יש איש מקצוע נוסף שכדאי לשתף בתהליך וזה קבלן שיפוצים. קבלן שיפוצים הוא הגורם אשר יבצע את השיפוצים בפועל ויתאם בין אנשי המקצוע השונים והספקים לאורך התהליך. אלו עבודות יוכל לעשות עבורכם קבלן שיפוצים? הרשימה ארוכה וכוללת משימות גדולות יותר ומשימות פחות מורכבות.

העסקת קבלן שיפוצים בבית פרטי

אחת המשימות בהן תוכלו להיעזר בקבלן שיפוצים היא בתכנון ובניית גדר לבית. קבלן שיפוצים מנוסה ובעל קשרים, יוכל להפנות אתכם גם לחברה המתמחה בייצור והתקנה של גדר אלומיניום לבית פרטי, כאשר אלומיניום נחשב כיום לחומר הגלם המועדף על קבלנים רבים.

הבחירה בגדר אלומיניום לבית, נעוצה ביתרונות הרבים שיש לחומר זה. ראשית, אלומיניום ידוע בעמידותו הגבוהה לחום ורטיבות ולכן הוא אידיאלי לבניית גדר המיועדת להיות חשופה למזג האוויר המשתנה. שנית, אלומיניום הוא חומר מתכתי רך יחסית, אשר גמישותו מאפשרת ליצור צורות ועיצובים שונים, וכך אפשר להתאים את הגדר לסגנון העיצוב המועדף עליכם.

קבלן רשום בלבד

מלבד גדר אלומיניום לבית, קבלן שיפוצים יוכל לסייע לכם בהחלפת דלת כניסה, בתכנון גינה לבית, בשבירת קירות כדי לבצע חלוקה שונה של החלל הפנימי, בתכנון פתרונות גבס למרחב הביתי, ביצוע הכנה לתעלות מיזוג, החלפת ריצוף ופעולות רבות נוספות.

את כל המשימות הללו אתם רוצים שינהל קבלן שיפוצים מקצועי ורציני, או במילים אחרות: קבלן רשום.

כמה מילים על קבלן רשום

משרד הבינוי והשיכון מנהל פנקס קבלנים, בו רשומים אנשי מקצועי בתחומים הקשורים לענף הבנייה. מי יכול לבצע רישום קבלנים ? איש מקצוע אשר יכול להוכיח באמצעות תצהירים חתומים על ידי עורך דין, שהוא עומד בדרישות ההשכלה והניסיון המקצועי, בתחום בו הוא מבקש להירשם. כמו כן, יש לצרף לבקשה תצהירים שונים כמו תעודת יושר מן המשטרה.

לקבלן שיפוצים יש אינטרס להירשם בפנקס הקבלנים, שכן זה פותח בפניו אפשרויות תעסוקה רבות כמו השתתפות במכרזים. אך גם לכם כלקוחות יש אינטרס לפנות לקבלן רשום, שכן זה מעיד על רמה מקצועית גבוהה, לימוד המקצוע וניסיון רב בתחום.

למרות האמור לעיל, חשוב להבין שקבלן רשום אינו ערובה למידת האמינות שלו או לרמת הגימור של העבודה. לכן, כאשר אתם עומדים לבחור קבלן שיפוצים, אל תסתפקו בבדיקה האם הוא רשום בפנקס הקבלנים, אלא חפשו המלצות מלקוחות קודמים ובקשו לראות תיק עבודות, כדי שתוכלו להתרשם בעצמכם מהיכולות המקצועיות של הקבלן.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות