כיצד נבחר קבלן שיפוצים ונברר האם הוא קבלן רשום?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

שיפוץ דירה אינו דבר שמבצעים בכל יום,  שיפוץ זה מעורר בקרב אנשים רבים פחד. השלב הראשון לפני תחילת שיפוצים הוא הבחירה של קבלן השיפוצים . טעות בבחירה זו עלולה לגרום לשיפוץ לארוך זמן רב יותר. ישנן סיבות נוספות שאנשים פוחדים משפיצים הם פוחדים מהיציאה מהשגרה מכך שהתוצאה הסופית של השיפוץ לא תשביע את רצונם כראוי. שהם לא יוכלו ליצור קשר ישיר עם בעלי המקצוע וההוצאה הכספית הלא מבוטלת הכרוכה בכך. אין לזלזל בבחירה של קבלן  שיפוצים בחירה טובה שלו תגרום לשיפוץ הדירה לחוויה נעימה ולפעמים לחיסכון בעלויות. חשוב שקבלן שיפוצים יהיה קבלן רשום. כיצד נבחר קבלן שיפוצים ונברר האם הוא קבלן רשום?

התמקדו בנקודות הבאות לבחירת קבלני שיפוצים טובים:

  • רישיון ורישום- בשוק השיפוצים עובדים קבלני שיפוצים הרשומים במרשם הקבלן וגם כאלו שלא לפני הבחירה בדקו אם הקבלן שבחרתם רשום ככזה.
  • המלצות – בבחירת קבלן שיפוצים שעבר הליך של רישום קבלן שיפוצים אין להסתמך רק על המלצה אחת. אלא על חמש המלצות במידה ויש לכם חמישה חברים הממליצים על אותו קבלן שיפוצים אתם יכולים לסמוך על דעתו. במידה ואינכם מכירה חברים כאלו חפשו ברשת האינטרנט. אך הקפידו לבדוק שהקבלן המומלצים אינם כאלה שקודמו בתשלום.
  • תחומי התמחות – כל קבלן שיפוצים מתמחה בתחומים אחרים כמו: קבלני שלד, צנרת, חשמל , צבע וטיח, הריסה, ריצוף חלונות ודלתות ועוד תחומים רבים. במידה ועיקר השיפוץ שלהם כולל למשל צנרת בחרו בקבלן המתמחה בכך . בחירה זו תגרום לעבודה להראות מושלמת.
  • בקשו לבדוק עבודות קודמות- אל תחששו לבקש מהקבלן לראות עבודות שיפוץ שבוצעו על ידו בעיקר בתחום בו אתם רוצים לבצע את שיפוץ הבית. הקפידו לבדוק את העבודה לעומק את האיכות שלה.
  • ביטוח- דבר נוסף וחשוב שיש לבדוק ואין לזלזל בו הוא הביטוחים שעשה הקבלן בררו אם ישנם ברשות הקבלן ביטוחים לקבלן ועובדיו, קבלני משנה, גם את בעלי הדירה, רכוש, וגם תביעות מצד שלישי.

איך תבררו אם הקבלן שבחרתם רשום?

ענף הבנייה ושיפוצים בכלל הינו תחום פרוץ ועובדים שם קבלנים רשומים ושאינם כאלה. בחירה בקבלן שאינו רשום היא בחירה שאינה טובה ועלולה להיגרם בשיפוץ גרוע, ובחומרים שאינם מתאימים.

קבלן שיפוצים רשום

הוא קבלן בעל ניסיון החל מ 5 שנים בוגר בית ספר להנדסאים, בנוסף הקבלן עבר הכשרה מתאימה ונבחן בבחינה שגרמה לו להירשם בפנקס הקבלנים. ניתן לומר שמתוך 18,000 קבלני שיפוצים העובדים בענף רק 2,000 מתוכם רשומים בפנקס הקבלנים. באתר האינטרנט של משרד הבינוי והשיכון ניתן לבדוק האם הקבלן שבחרתם הוא קבלן רשום. במקרים שאתם מעוניינים לבצע שיפוץ הכולל הוספת חדר סגירת מרפסת בנייה מאפס של בניין. מחייבת בחירה בקבלן רשום. דרשו מהקבלן הצעת מחיר, חוזה, אחריות וביטוח כולל.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות