כל מה שאתם חייבים לדעת לפני בחירת קבלן שלד!

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

אם אתם לקראת פרויקט בנייה ומחפשים קבלן שלד, חשוב שתקראו את המאמר הזה! כאן נסביר מהם הדברים החשובים ביותר שיעזרו לכם לבחור אותו.

השלד על קצה המזלג

הדבר הראשון שחשוב לדעת לפני בחירת קבלן שלד הוא המשמעות והחשיבות של השלד ולכן נתחיל בכך. השלד של מבנה הוא החלק הבסיסי ביותר שלו, שרק אתו ניתן להתחיל להתקדם בבניית המבנה עצמו וזאת, משום שכפי שהשרירים בגוף לא יכולים לעמוד בפני עצמם והם זקוקים לעצמות השלד לשם כך, כך גם הקירות, המרפסות וכל שאר מרכיבי המבנה לא יכולים לעמוד בפני עצמם וזקוקים לשלד ובדיוק בגלל זה חשוב כל כך לבחור קבלן שלד מדויק לצרכים שלכם.

מקצועיות

היות שלשלד יש השפעה רבה על היציבות והבטיחות של המבנה מומלץ לפנות חברת י.א קבלן שלד, המקצועיות של הקבלן היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירתו והדבר החשוב ביותר שמעיד על כך הוא היותו קבלן שלד רשום. הכוונה היא לכך, שעליו להיות מוסמך ורשום ברשימת הקבלנים המאושרים על ידי משרד הבינוי והשיכון. כמו כן, כדאי גם לבקש לראות את תיק העבודות של הקבלן הפוטנציאלי, באמצעותו תוכלו לבחון גם את הניסיון המקצועי שלו.

לוח זמנים

אמנם תהליכי בנייה לוקחים הרבה זמן וזה ידוע לכל, אבל יש פעמים, שהם יכולים להימרח יותר זמן מהנחוץ. לכן חשוב לבקש מהקבלן הערכה של משך בניית השלד ואפילו לוח זמנים של תהליך הבנייה שלו ויותר מכך – רצוי אפילו בכתב. כך תוכלו לדעת לקראת מה אתם הולכים וגם להיות במעקב תוך כדי התהליך.

מחויבות לפרויקט

לצד החשיבות הגבוהה של כל הרשום לעיל, אי אפשר להמעיט בערך של המחויבות של הקבלן לפרויקט ולהצלחתו. למעשה, גם קבלן שלד מחיר זול רשום, מקצועי ומנוסה, לא באמת ישאיר את חותמו אם הוא לא ידאג להביא פועלים איכותיים ולהגיע בעצמו או לשלוח מי מטעמו לפיקוח על איכות הבנייה בשטח.

תקשורת פתוחה

פרמטר חשוב נוסף בבחירת קבלן שלד הוא הפרמטר של התקשורת ויש לכך שתי משמעויות. המשמעות הראשונה היא יחסי אנוש טובים והכוונה היא לכך, שיהיה נעים לדבר אתו, לשאול אותו את כל השאלות ולקבל תשובות ברורות. המשמעות השנייה היא עניין הזמינות והכוונה היא לכך, שניתן יהיה להשיג אותו בקלות יחסית.

שקיפות

שקיפות היא מאוד חשובה בחיים באופן כללי. אבל כשמדובר על פרויקט שכרוך בהרבה מאוד כסף ומשפיע ישירות על העתיד שלנו, היא חשובה הרבה יותר! מן הסתם, כולנו אוהבים לשמוע את מה שאנחנו רוצים. אבל האמת היא, שכולנו היינו מעדיפים לשמוע את האמת ולא לחכות עד שהבועה תתפוצץ לנו בפנים. בדיוק בגלל זה חשוב לבחור קבלן, שיודע להגיד את הדברים כפי שהם, להתנצל במידת הצורך ולמצוא פתרונות ברגע האמת.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות