כל מה שאתם צריכים לדעת על קבלן פינוי פסולת

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

קבלן פסולת הוא אדם המתמחה בפינוי סוגי פסולת שונים, החל מפסולת גזם ופסולת אורגנית, דרך פסולת תעשייתית ועד לפסולת בניין. קבלן הפסולת עומד לרשות לקוחותיו, שיכולים להיות קבלני בנייה, מפעלים, מלונות, עיריות וגם אנשים פרטיים ותפקידו לספק את כל השירותים הנדרשים לפינוי הפסולת של לקוחותיו. במאמר זה נדבר על קבלן פינוי פסולת בניין: למה צריך אותו, איך מפנים את הפסולת, לאן ועל עוד שאלות חשובות.

למה צריך את שירותיו של קבלן פינוי פסולת?

פינוי פסולת בניין לא יכול להיעשות על ידי בן אדם פרטי אלא רק דרך קבלן פינוי פסולת אשר מספק את הכלים המתאימים ומפנה את הפסולת אל המקום אליו היא מיועדת.

קבלנים באתר בניה

איך ולאן מפנים את הפסולת?

 תפקידו של רישום קבלן רשום לפינוי הפסולת הוא לספק לכם את כל הכלים, הציוד וכוח האדם שתצטרכו על מנת לפנות את הפסולת שלכם. הציוד העיקרי יהיה מכולות לפינוי פסולת ובמקרים של בניינים רבי קומות יש צורך גם בשרוולים לפינוי פסולת. הכלים שמשתמשים בהם לצורך הפינוי יהיו בדרך כלל משאיות ובובקטים. אז לאן הפסולת מפונת? בישראל יש מספר אתרי פסולת למיחזור והטמנה המפוזרים בכל חלקי הארץ. קבלן הפסולת מתאם עם אחד מאתרי הפסולת אשר אושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה. באתר ממיינים את הפסולת כאשר חלק ממנה הולכת למיחזור על מנת להכין ממנה חומרים ומוצרים חדשים ואת מה שאי אפשר למחזר, מטמינים.

מי אחראי על פינוי הפסולת?

על פי החוק במדינת ישראל, בעל היתר הבנייה הוא האחראי על פינוי הפסולת ולכן אם הפסולת שלו תמצא בשטח אסור, גם אם הוא העסיק קבלן פינוי פסולת, העונש יוטל גם עליו. בדיוק מסיבה זו, חשוב לבדוק בקפידה את הקבלן לפני ששוכרים את שירותיו. בקשו ממנו שיראה לכם תעודות מתאימות או שתוודאו מול אתר הפינוי שהוא עובד עמו שהוא אכן עובד איתו.

העונש בישראל על אי פינוי פסולת לאתר חוקי הינו כבד- מתחיל בקנסות של אלפי שקלים ועלול במקרים מסוימים להגיע למאסר של עד חצי שנה.

למה העונשים כל כך כבדים?

פסולת שלא מגיעה לאתרי הפינוי ומושלכת במקומות כמו יערות, שטחים פתוחים בפאתי ערים ויישובים והכי גרוע- שטחים ריקים באזורי מגורים, לא רק שלא מגיעה למחזור, היא גם גורמת לנזק רב. אילו נזקים?

  • נזק לבעלי החיים: הריסת בתי המחייה שלהם, פסולת שחונקת את בעלי החיים, פוצעת אותם והורגת אותם.
  • נזק למשאבים הטבעיים: הקרקע עליה מושלכת הפסולת מזדהמת וכך גם מי התהום שמתחת לאדמה. גם התלקחות של הפסולת יכולה לגרום נזק לשדות ולשטחים חקלאיים.
  • נזק לבני האדם: התלקחות של הפסולת עלולה לגרום לנזק למבנים, רכוש וכמובן לפגיעה בבני אדם. פסולת בניין פולטת גזים רעילים ואפילו מסרטנים העלולים לפגוע בחלקים גדלים של אוכלוסייה ולגרום למחלות קשות. 
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות