כל מה שחשוב לדעת על פריצת מנעולים

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

המנעולים נועדו לשמור ולהגן עלינו ועל הרכוש שלנו מפני פולשים ובאופן כללי, להעניק לנו תחושת ביטחון כשאנו נמצאים בתוך חלל סגור. אבל מה קורה כשהמנעול פתאום פועל לרעתנו? כאן נסביר כל מה שחשוב לדעת על פריצת מנעולים!

לא רק לפשע!

רבים חושבים, שפריצת מנעולים זהו תחום מעולם הפשע ושהפעולה נועדה רק לאפשר לפולשים להיכנס למקומות, אליהם הם לא אמורים להיכנס. יחד עם זאת, ישנם מקרים אחרים, בהם יש לפרוץ מנעול כזה או אחר, דווקא כדי לאפשר כניסה למי שאמור להיכנס פנימה. על כך נרחיב מיד.

מתי עוד נדרשת פריצת מנעולים?

כאמור, פריצת מנעולים לא נועדה רק לתחום הפשיעה, אלא גם כדי לעזור בכך למי שצריך. הכוונה היא בעיקר למקרים, בהם הדייר או בעל הבית צריכים להיכנס פנימה והמפתחות לדלת לא נמצאים ברשותם, בין אם מפני שאבדו או נשכחו במקום כלשהו ובין אם מפני שהם נלקחו, בטעות או בכוונה, על ידי הדיירים ובעלי הבית נשארו ללא אפשרות להיכנס אל הנכס שלהם. כמובן, יש גם מקרים נוספים, אבל אלו הם המקרים הנפוצים ביותר.פורץ מנעולים מקצועי ואמין תוכלו למצוא בחברת מנעולן אקספרס בשירות לכל הארץ

מנעולים, צילינדרים ומה שביניהם

המנעולים הנפוצים ביותר כיום בארץ הם מנעולי הצילינדר. מנעולים אלה עובדים עם מפתחות תואמים, שרק אתם אפשר לפתוח את הדלת והסיבה לכך שהם נפוצים כל כך היא, שהם מאוד בטיחותיים ומאפשרים רמת מיגון גבוהה. חשוב לציין, שישנם סוגים שונים של צילינדרים, המתאימים לצרכים שונים של דלתות שונות.

הצילינדרים הנפוצים

מי שמתמחה בתחום של פריצת מנעולים ודאי מכיר את הרוב המכריע של סוגי הצילינדרים ובעיקר את אלו המשמשים לנעילת דלתות כניסה לבתים. הצילינדר הנפוץ ביותר הוא צילינדר פרופיל אירופאי, המתאים כמעט לכל דלתות העץ והמתכת. כמובן, יש גם את מנעול הרב בריחים, המשמש בעיקר לדלתות כניסה.

קצת על מנעול רב בריחים

מעטים יודעים זאת, אבל המנעול עם המנגנון המופלא הזה התחיל את דרכו במקרה. הכל התחיל, כאשר אשה הגיעה לחנות וביקשה לקנות ארבעה מנעולים לאותה הדלת. אז עלה הרעיון, לתכנן מנעול עם מנגנון נעילה בנקודות שונות וזהו מנעול הרב בריחים שאנו מכירים ואוהבים כיום. היתרון שלו הוא, שהרבה יותר קשה לפרוץ אותו, בזכות הנעילה המתוחכמת שלו וכמובן, עובדה זו מקשה גם על תהליך פריצת דלתות של פורץ מנעולים, המגיע לפרוץ את הדלת לבקשת הלקוח.

איך זה עובד?

היות שיש סוגים שונים של מנעולים, יש גם שיטות שונות לפריצתם. היות שכך, במידה ונתקלתם במצב, בו אתם צריכים לפרוץ מנעול מסוים, חשוב להיעזר בפורץ מוסמך ומורשה לביצוע הפעולה וכמו כן יש גם לקחת בחשבון, שככל שהמנעול מורכב ובטיחותי יותר, כך עבודת הפריצה היא מורכבת וקשה יותר והעלות תהיה בהתאם.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות