כמה עולה חקירה של חוקר פרטי לחקירת קבלן לא רשום?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

אנשים רבים משתמשים בשירותי חוקר פרטי למטרות שונות. בדרך כלל כאשר מעוניינים להעסיק חוקר פרטי, אחת השאלות הראשונות הנשאלות היא כמה עולה חקירה של חוקר פרטי. מחיר חקירה מושפע מקריטריונים שונים, אותם נפרט במאמר הבא.

 

כמה עולה חקירה של חוקר פרטי- סוגי החקירות השונות

כפי שציינו, מחיר החקירה של חוקר פרטי מושפע מקריטריונים שונים. ביניהם סוג החקירה.

  • חקירת גירושין- חקירה בתחום הגירושין בדרך כלל כוללת מעקב אחר בן הזוג ובדיקה מקיפה של שגרת יומו, האם מסתיר נכסים ועוד. על מנת להוזיל עלויות תוכלו לבדוק בעצמכם פרטים רבים על בן הזוג שיקלו על החוקר הפרטי בשלב המחקר שלו. כל שעת מעקב עולה בין 350 ל400 שקלים, לכן ככל שתחסכו יותר שעות מעקב כך מחיר החקירה ירד.
  • חקירה כלכלית של קבלן רשום או לא רשום- חקירות כלכליות נחשבות לחקירות נפוצות מאוד ומטרתן לחקור על אדם או עסק מסוים באופן כלכלי. כך תוכלו לבדוק על אדם טרם ביצוע עסקים אותו, או על עסק מתחרה, האם יש שיתופי פעולה שונים בעסק שלכם ועוד. בזכות החקירה יהיו לכם ראיות לשימוש בבית משפט. חקירה כלכלית מתרחשת בדרך כלל באופן סמוי ויכולה להיערך זמן רב מאוד. היא מצריכה מעקבים שונים אחר אנשים או נכסים שונים (כל שעת מעקב נעה בין 350 ל400 שקלים). ככל שהחקירה מורכבת יותר כך היא תיקח יותר זמן וכתוצאה מכך המחיר יעלה.
  • חקירת בגידות- חקירות פרטיות רבות מתנהלות בתחום הבגידות. בתחום זה החקירה הפרטית תהיה סמויה ותצריך מעקבים ותצפיות על בן הזוג (כל שעת מעקב תנוע בין 350 ל400 שקלים). החוקר הפרטי יבדוק את כלל הפרטים על בן זוגכם ועל שגרת יומו- עם מי נפגש, איפה, מתי וכו'. הפרמטר המרכזי שישפיע על המחיר הסופי הוא כמות שעות החקירה. כאן המידע המקדים יכול לקצר משמעותית את זמן החקירה- אם החוקר יידע פרטים רבים טרם התחלת החקירה מספר השעות יכול להתקצר מאוד.

https://inquiry.co.il/  משרד חוקר פרטי

 

כמה עולה חקירה של חוקר פרטי- מה המחיר?

עלות חקירה של חוקר פרטי משתנה מחקירה לחקירה בעקבות פרמטרים שונים. היקף העבודה לדוגמא, ישפיע משמעותית על המחיר שכן ככל שהחוקר הפרטי יעבוד יותר שעות כך המחיר יעלה. גם למרחק יש השפעה על המחיר. שכן, ככל שהחקירה מתרחשת במקומות רחוקים יותר כך המחיר יושפע. יש חקירות שמתנהלות במקומות רחוקים בארץ ויש חקירות שיכולות להגיע לכפרים נידחים בחו"ל. דבר נוסף שישפיע על המחיר הוא הכלים של החוקר הפרטי. אם החקירה מצריכה כלים מתקדמים כמו מכשירי האזנה, מכשור לראיית לילה ועוד המחיר יעלה בהתאם לעלות המכשירים. גם לעובדה אם החקירה מתבצעת בשבתות יש השפעה, שכן, בשבתות התשלום יגיע ל150%. הדבר האחרון אותו תצטרכו לקחת בחשבון הוא הגעה לבית המשפט. המחיר להצגת ראיות בבית המשפט הוא יקר וינוע סביב 1,500 שקלים עבור חוקר אחד. אם תצטרכו חוקרים נוספים המחיר יעלה בהתאם. לכן, בררו מי באמת נחוץ לכם בבית המשפט ועל מי אפשר לוותר.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות