כמה עולה לכרות עץ?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

מאמר זה מסביר כמה עולה לכרות עץ, כולל כריתת עצים ממגוון סוגים בנכס שלכם. למעשה, אנשים רבים צריכים לכרות עץ כאשר הם נמצאים לפני או במהלך תהליך של בניה, כאשר הם רוצים לשנות או לבצע משהו בשטח של הבית שלהם, כשיש להם בחצר עץ חולה או עץ שכבר אי אפשר להציל אותו יותר ועוד מגוון של מצבים. למעשה, אין שיטה אחת לקביעת העלות המדויקת להסרת עץ, ולכן שיטות התמחור המוצגות במאמר זה מיועדות להבנת אומדן העלויות. כך, לדוגמא, מורכבות העבודה וגובה העץ הם רק שני גורמי תמחור. העלויות עשויות להשתנות גם בהתאם למצב העץ ולמיקום שלו. המחיר של כריתת עץ משתנה ותלוי בגודל וסוג העץ, בכמה העבודה מורכבת,כמה עצים צריך לכרות בו זמנית ועוד כל מיני מאפיינים המשפיעים על המחיר הסופי.

בחישוב ממוצע, התשובה לשאלה כמה עולה לכרות עץ נעה בין 600 ₪ ל-6,000 ₪, אבל שירותי גיזום עצים מסוגים שונים עשויים להיות מגובים בתוספת תשלום. העלות הממוצעת להסרת גדם, למשל, נעה בין 240 ₪ ל-1,400 ₪, והשחזה ממוצעת של גדם עולה בין 320 ₪ ל-4,000 ₪ בהתאם לגורמים רבים.

מאפייני שירותים בסיסיים לכריתת עצים

קיימות רמות שירות שונות לכריתת עצים, אבל ברוב המקרים השירותים זהים. מן הסתם, יהיה צורך לכרות את העץ. בדרך כלל, הקבלן יצטרך גם לכרות חלקים מהעץ על ידי טיפוס על העץ וחיתוכו לגדלים שניתנים לניהול.

במקרים רבים, השירות כולל גרירת העץ ללא תוספת תשלום, או שעלות הגרירה כלולה בהצעת המחיר. כדי להבין כמה עולה לכרות עץ בהתאם לדרישות שלכם, מומלץ לשאול את הקבלן לפני שכירת שירותי הסרת עצים.

שירותי כריתת עצים בתוספת תשלום

אם שאלתם את הקבלן כמה עולה לכרות עץ, והתשובה שקיבלתם לא כללה את פינוי העץ, יתכן שתצטרכו לשלם תוספת עבור הפינוי. עלויות הפינוי משתנות, אבל לרוב הן נעות בין 200 ל-320 ₪.

הסרת גדם

הסרת גדם כמעט ואינה כלולה בהצעת מחיר שתקבלו כשתשאלו כמה עולה הסרת עץ. אלא אם תשלמו תוספת עבור שירות זה, בדרך כלל הגדם יישאר. בחלק מהמקרים, אתם יכולים לקבל מחיר מיוחד על מנת להסיר גם את הגדם.

יחד עם זאת, ציוד שונה נדרש ולעתים מתבצע על ידי קבלן משנה, ולכן שירות נוסף זה עשוי להיות כרוך בתוספת משמעותית. גודל הגדם מסייע בקביעת התשובה לשאלה כמה עולה הסרת עץ. אתם יכולים לצפות לשלם בין 240 ל-1,400 ₪ לגדם. גדם נרקב מתומחר במחיר זול יותר להסרה בהשוואה לגדם בריא ומוצק.

בכל אופן,בהיותכם בוחרים בעל מקצוע לביצוע כריתה של העץ, חשוב שהוא יהיה מוסמך לעבודה זו באופן ספציפי הדורשת ידע מקצועי, שימוש במסור וכלים נוספים וכמובן שיהיה לו רישיון לעבודה בגובה.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות