מדריך פינוי אסבסט עם קבלן רשום

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

טיפול שגוי בחומרים שמכילים אסבסט מציב את העובדים והציבור בסיכון לפיתוח מחלות שקשורות לאסבסט, כמו סרטן ריאות. הסיכון לפתח מחלות חמורות עולה עם כל חשיפה לאסבסט, ולכן התקנות המחמירות על טיפול או פינוי אסבסט מעוגן בחוק.

תקנות אלו מיועדות למנוע מהעובדים ומהציבור להיחשף לאסבסט. קנסות גדולים ועונשים חמורים נקבעים לאנשים שעוברים על חוקי פינוי אסבסט.

מה ניתן לעשות כדי להפחית את סיכוני האסבסט?

חשיפת עובדים למפגעי אסבסט מטופלת בתקנות פרטניות לענפי הבנייה. תקנות אלה מפחיתות את הסיכון לעובדים בכך שהן דורשות מהמעסיקים לספק ניטור חשיפה אישי על מנת להגביר את המודעות לסיכון לפעולות שבהן יש חשיפה אפשרית לאסבסט.

כל חשיפה תעסוקתית לאסבסט עלולה לגרום למחלות; במקומות בהן נדרש פינוי אסבסט, קבלן בנין נדרש להגן עוד יותר על העובדים על ידי הקמת אזורים מוסדרים, שליטה על שיטות עבודה מסוימות והקמת בקרות הנדסיות להפחתת רמות זיהום האוויר.

הקפדה על מעקב אחר המצב הבריאותי של העובדים

הקבלן נדרש להבטיח את הפחתת החשיפה על ידי שימוש בבקרות ניהוליות ולדאוג לשימוש בציוד מגן אישי  או להזמין שירות פינוי אסבסט. מעקב רפואי אחר עובדים נדרש גם כאשר מתרחשת חריגה ממגבלות חוקיות וזמני חשיפה.

שירות קבלן בנייה מוסמך נדרש לתהליך פינוי אסבסט בשל מורכבות הפרויקט. איש מקצוע מומחה בתחום בקיא בתקנות הבריאות ומקפיד על הציות להן, תוך הימנעות מפעילויות שעלולות ליצור אבק, כמו הימנעות מחיתוך, קידוח, טחינת, שיוף, ניסור או שימוש במים או אוויר בלחץ גבוה לביצוע הפרויקט.

ציפוי או איטום משטחים

יישום ציפוי משטחים או חומר איטום עשוי להאריך משך העמידות של גדר או גג אסבסט בטון ולשפר את המראה שלו. זוהי אופציה ששמורה למוצרים שעדיין נמצאים במצבם הטוב. אם יש לכם גג אסבסט מלט, מומלץ להזמין שירות פינוי אסבסט והחלפה מלאה של הגג במקום ניקוי ואיטום, במיוחד אם הוא מתחיל להידרדר.

כדי לאטום או לצפות מוצר יש לנקות תחילה את המשטח באופן יסודי, ותהליך זה עשוי להיות כמעט בלתי אפשרי עבור גגות שאינם מתוחזקים היטב או שיש להם צמיחה משמעותית של אזוב על פני השטח.

מידע וטיפים חשובים שצריך להכיר בהקשר של פינוי אסבסט

  • הדרך הכי חשובה כדי שניתן יהיה להקטין את רמת החשיפה שלנו לאסבסט היא פשוט להיות מודעים לגבי החלקים של המבנה שעשויים מהוחמר הזה כמו הצנרת, הקירות והגגות. המטרה שלנו היא תמיד לשמור עליהם במצב תקין.
  • חשוב להימנע מפעולות ותהליכים כמו ליטוש, קידוח, השחזה וניסור של מוצרים שעשויים מחומר האסבסט.
  • מאוד מומלץ לצבוע באמצעות חומר המכיל דבק מיוחד כדי למנוע את השחרור של החומר אסבסט אל האוויר.
  • במידהו מתבצעת עבודה עם חומר האסבסט צריך לבקש לראות היתרי עבודה מטעם המשרד להגנת הסביבה, לסגור את החלונות והדלתות שפונים לעבר מקום העבודה בחומר ולנסות להימנע מלפתוח את המזגנים שלוקחים אוויר חיצוני.
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות