מה זה השכרת מיני מחפרון ואיך הוא עובד?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

למיני מחפרון יש מראה ייחודי מאוד, עם רכיבים בולטים בכל המבנה, ולפני השכרת מיני מחפרון יש להבין את השימוש בכל התוספות השונות שלו. מיני מחפרון הוא המצאה מעניינת מכיוון שזהו מכשיר שמשלב שלושה רכיבים של ציוד בנייה ביחידה אחת:

  • טרקטור
  • מטעין
  • מחפרון.

כל רכיב מתאים לסוג עבודה מסוים. באתר בניה טיפוסי, מפעיל המחפרון או עבודות בובקט משתמש ברוב המקרים בכל שלושת הרכיבים על מנת לבצע את העבודה. באמצעות המיני מחפרון ניתן לבצע מגון רחב של עבודות עפר ולכל מרכיב בכלי הזה יש את השימושים שלו. מדובר באחד הכלים הכי שימושיים שיש.

הטרקטור

מבנה הליבה של השכרת מחפרון מחיר בחל מ1500  שח הוא הטרקטור. בדיוק כמו הטרקטורים הגדולים שחקלאים משתמשים בהם לעבודות בשדות, מטרת הטרקטור של מיני מחפרון היא לנוע בקלות על פני הסוגים השונים של שטחים מחוספסים.

השכרת מיני מחפרון כוללת מנוע דיזל רב עוצמה, טורבו, צמיגים גדולים ומחוספסים ותא נוסעים עם פקדי היגוי בסיסיים כמו הגה, בלמים וכן הלאה. למיני מחפרון יש מבנה סגור לחלוטין על מנת להגן על המפעיל.

המטעין

המטעין של מיני מחפרון מחובר מלפנים, והמחפרון מחובר מאחור. שני מרכיבים אלה משמשים לביצוע תפקודים שונים מאוד שמאפשרים למטעין לבצע מספק משימות שונות. ביישומים רבים, השכרת מיני מחפרון מאפשרת שימוש במטעין כמו בקנקן או בכף גדולים וחזקים.

בדרך כלל הוא אינו משמש לחפירות; המטעין משמש בעיקר על מנת לאסוף ולשאת כמויות גדולות של חומר רופף. הוא משמש גם להחלקת משטחים או לדחיפת לכלוך כמו מחרשה. המפעיל שולט במטען במהלך הנהיגה במיני מחפרון.

המחפרון

המחפרון הוא המרכיב העיקרי של מיני מחפרון. הוא משמש לחפירת חומר קשה וקומפקטי. בדרך כלל אדמה, או הרמת משא כבד. המחפרון מרים חומרים כבדים ומפיל אותם בערמה בשטח העבודה. השכרת מיני מחפרון כוללת שלושה מקטעים:

  • הבום
  • המקל
  • הדלי.

רכיבי המחפרון מחוברים בשלושה מפרקים. הבום כפוף כלפי מעלה כדי להקל על החפירה עם מכשולים בדרך. עיצוב זה מספק גם מקום נוסף לדלי כאשר המפעיל ממלא אותו למלוא העומס.

השכרת מיני מחפרות מאפשרת חפירת חורים בסוגים שונים, אבל מכשיר זה מתאים במיוחד לחפירת תעלות. על מנת להשתמש במיני מחפרון, המפעיל צריך להחנות את הטרקטור ולהפוך את המושב.

איך משכירים מיני מחפרון?

לאחר שהוגדרה סוג והיקף העבודה שאתם צריכים לבצע, עליכם לבחור חברה מקצועית או קבלן המתמחה בהשכרת כלי תחבורה מסוג צמה. ההשכרה נעשית לפי שעה או לפי יום עבודה בהתאם לצורך כמובן. המחירים משתנה בין קבלן לקבלן ובין חברה לחברה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לבדוק שאכן מדובר בחברה מקצועית עם המלצות.

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות