משפצים וצובעים – כך תשלבו עבודות צבע בשיפוץ הבית

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

עבודות צבע הן חלק בלתי נפרד בכל שיפוץ, אך כדי לבצע אותן באופן המתבקש, חשוב להקפיד על מספר כללים – החל מבחירת הגוונים, דרך שיטת העבודה ועד לסיום מוצלח של התהליך. לפניכם כל התשובות לשאלות נפוצות כמו איך בוחרים צבעי מקצועי ואמין, על מה חשוב להקפיד במהלך העבודה ועוד תשובות לשאלות נפוצות שכל מי שצריך עבודת צבע יכול להיתקל בהן.

למה כדאי לצבוע את הבית בתום השיפוץ?

ברור לכולם שאתם יכולים לשפץ את הבית ולעשות ממנו פשוט בונבוניירה, אך אם לא תעניקו לו את הדובדבן שבקצפת ולא תצבעו אותו, לא עשיתם בזה כמעט שום דבר.

אין ספק שצביעת בית במהלך שיפוץ כולל של היא עסק פחות מורכב מצביעה של בית שגרים בו. הבית גם ככה ריק והצביעה יכולה להיות פשוטה מאוד.

בנוסף, עבודות צבע בדירה ריקה הן זולות יותר ב-30% לפחות, וזה גם יאפשר לכם להכניס את העלות של הצביעה לתקציב הכולל של השיפוץ.

איך בוחרים צבעי מקצועי ואמין?

ראשית, אתם צריכים לבחור צבעי מקצועי ומיומן, כזה שמנוסה בתחום וידוע בשירות הטוב וההוגן שמעניק ללקוחותיו.

אף על פי שרבים לא מתייחסים לעניין בכובד ראש, צביעת דירה זה לא משחק ילדים ואם תיפלו על חאפר, אתם עלולים להיות מאוכזבים מתוצאות בינוניות ותשלומים מופרזים.

לכל צבעי או חברת צביעה שמכבדת את עצמה יש כיום אתר אינטרנט עם תיק עבודות. כנסו לאתר של החברה, הציצו בתמונות ובדקו האם אתם אוהבים את מה שאתם רואים.

בנוסף, קראו את כל חוות הדעת על הצבעי ובדקו האם הלקוחות שהוא נתן להם שירות מרוצים ממנו. במידה ויש לכם ספק, פשוט המשיכו בחיפושים.

בסופו של דבר, המטרה שלכם היא להזמין צבעי מקצועי ואמין, כזה שנוהג לעמוד בזמנים, לעשות עבודה מקצועית וגם לגבות מחיר הוגן על העבודה שלו.

סמנו לפחות שלושה צבעים שאתם מרגישים טוב עם העבודות שלהם והזמינו אותם לבית שלכם על מנת לקבל הצעת מחיר על העבודה.

שימו לב, לא תמיד הצעת המחיר הזולה ביותר היא זו שתשתלם לכם בסוף. דווקא הצעת מחיר נמוכה במיוחד, עלולה להעיד על צבעי שנוהג לעבוד בכמויות גדולות על חשבון האיכות.

בנוסף, ודאו שהצבעי שאיתו אתם סוגרים הוא זה שמגיע אליכם הביתה, והוא לא שולח לכם צבעי אחר שאתם לא מכירים, לא סגרתם איתו כלום ואתם לא יודעים מה רמת המקצועיות והאיכות שלו.

על מה חשוב להקפיד במהלך העבודה?

צבעי מקצועי ואמין הוא צבעי שמבצע הכנה מקדימה לצביעה כבסיס לעבודה איכותית. הוא יבדוק תחילה את מצב הקיר, ישלוף את כל הדיבלים והמסמרים ויסתום את החורים באמצעות שפכטל.

לאחר מכן, הוא יישם חומר מקשר על הקיר, על מנת למקסם את האחיזה של הצבע החדש. ודאו שהוא עושה זאת, זה קריטי להמשך העבודה במיוחד בדירות לאחר שיפוץ או בתים חדשים.

רק לאחר מכן, הצבעי יישם שתי שכבות של צבע אקרילי. שימו לב שהוא אכן מיישם שתי שכבות, פשוט אין טעם בשכבה אחת, זה לא ייראה טוב ולא יחזיק לאורך זמן.

כמובן שהשוק מציע היום מגוון רחב של סוגי צבע, כך שאם אתם רוצים מידע וטיפים נוספים בנושא, מומלץ לקרוא את ההסבר על סוגי צבעים באתר של סילבס.

אגב, ודאו שהצבעי מספק לכם צבעים חדשים באריזה המקורית שלהם. לעיתים, הצבעים נוטים לחסוך על חשבון הלקוחות שלהם ולהשתמש בצבעים זולים בתוך קופסאות של צבעים יקרים… שמירה על הכללים האלה תסייע לכם להגיע אל התוצאות הטובות ביותר במסגרת תקציב מינימלי.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות