עבודות בניה וניקיון עושים רק עם קבלן רשום

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

רשם הקבלנים סיווגמזל טוב! חסכתם מספיק כסף כדי לבנות דירה, בית או כל מבנה על מנת שיהיה כל כולו שלכם, וכעת אתם נמצאים לפני תהליכי בנייה ארוכים שחשוב כי תמיד יתבצעו על הצד הטוב ביותר. כדי לבצע תהליכי בנייה, מציעות את שירותיהן לבעלי הדירות לא מעט מגוון חברות בנייה מקצועיות, או קבלנים המציעים את השירותים שלהם לכל דורש. אבל כיצד מוצאים את הטובים ביותר לתהליך? חיפוש קבלן רשום ובחירת שאר שירותים לטובת התהליך – יקנו לכם תוצאות מעולות.

אבל מה זה אומר: קבלן רשום?

קבלן רשום הינו איש מקצוע שנרשם בפנקס הקבלנים, בעוד שפנקס זה מכיל את אנשי המקצוע הטובים ביותר! קבלנים רשומים הם כאלה שיש להם תעודות המסמיכות אותם לעסוק בתחומם, כמו גם שהפנקס מכיל רשימה של קבלנים וחברות בנייה מקצועיות אשר לא הוגשו נגדם תביעות בשנים האחרונות.

כיום בפנקס הקבלנים המנוהל על ידי המשרד לבינוי ושיכון, נמצאים עשרות קבלנים רשומים תוך שהסיווג שלהם בפנקס נקבע על פי היקף העבודות שהקבלן יכול לבצע.

ישנם קבלנים שמסווגים ככאלה שיכולים לבצע עבודות בנייה בהיקפים קטנים של עד 80 אלף שקלים וישנם קבלנים הרשומים בסיווג של עבודות בהיקפים של מיליוני שקלים!

בכך ובשל בשל היכולת לסווג את אנשי המקצוע כמו גם לרשום רק אנשים מומחים, יכולה הממשלה לפקח על פעילותם של קבלנים מול לקוחות פרטיים ועסקיים.

על מנת להבין יותר אודות פנקס הקבלנים מומלץ להכנס אל אתרים ייעודיים שעוסקים בתחום, ושם לקבל מידע נרחב על קבלנים רשומים כמו גם על סיווגים של קבלנים.

כיצד בוחרים קבלן רשום

כעת שהבנתם מהו קבלן רשום, מומלץ לבחור בקבלן טוב אשר יוכל לרכז עבורכם את כלל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת, וזאת על מנת שתהליכי השיפוצים יעברו בצורה טובה. כדי לפקח על השיפוץ: יש להזמין בדק בית בזמן בנייה כדי לקבל דוח אודות הבנייה, הבטיחות ואיכות העבודה.

בחירת חברת ניקיון לאחר שיפוץ

לאחר השיפוצים תוכלו להיעזר בשירותים של חברת ניקיון מומלצת. שירותים מסוג זה יסייעו לכם ליהנות ממבנה נקי מצבע שנשאר על גבי חפצים או  על רצפות. עוד יספקו לכם המומחים הסרת דבקים ופסולת בניין מהמקום, כמו גם שאיבת אבק כבד מהמבנה תוך ניקוי יסודי והכנת המבנה למגורים או לכל צורך. בכך תוכלו ליהנות ממבנה נעים למגורים, בטוח ונקי מן היסוד.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות