עבודות סנפלינג לניקוי חלונות ושיקום מבנים

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

מה צריך כדי לנקות את הצד החיצוני של חלון בבניין רב קומות? דלי עם מי סבון ומגב קטן – בשביל זה להקים פיגומים לכל גובה ורוחב הבניין? זוהי הייתה בדיוק השאלה שהובילה להתפתחות התחום של עבודות סנפלינג לניקוי חלונות ושיקום מבנים. ישנן עבודות רבות שניתן לבצע במעטפת החוץ של מבנה ללא הצורך בהקמת פיגומים, שמעלים את עלות הפרויקט במאות אחוזים ומאריכים אותו לא פחות. אז מהן עבודות מעטפת החוץ שניתן לבצע באמצעות סנפלינג ואיך זה בדיוק עובד? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות מאת המרכז לעבודות סנפלינג.

 

סנפלינג – אילו סוגים של עבודות ניתן לבצע במעטפת חוץ של מבנים?

ענף הסנפלינג הוא אינו ענף חדש, אלא שלאורך עשורים שלמים היה הסנפלינג ענף ספורטיבי אתגרי ותו לא. עם התפתחות סגנון הבנייה לגובה, התעורר צורך למצוא פתרון קל ויעיל לניקוי החלונות ומעטפת החוץ של המבנים הגבוהים וכאן נכנס לתמונה לראשונה הסנפלינג כפתרון אפקטיבי בענף הבניין. עבודות סנפלינג לניקוי חלונות ושיקום מבנים הן רק דוגמא אחת מבין כלל העבודות שניתן לבצע באמצעות סנפלינג. המדובר בעבודות שבהן יכול העובד לבצע את עבודתו באמצעות מיעוט כלי עבודה שהוא יכול לשאת על עצמו ולהשלים משימת ניקוי או שיקום שלמה בתוך זמן קצר הרבה יותר ביחס לאופציה של פרישת פיגומים לכל גובה ורוחב הבניין. עבודות נוספות שניתן לבצע באמצעות סנפלינג כוללות תיקון, חיזוק והחלפת אריחי חיפוי חוץ, שיקום פגמי בטון וברזל, שימור מבנים, תיקון והחלפת צנרת חוץ, איטום מבנים, צבע חוץ וטיח חוץ למבנים ועוד.

 

איך זה עובד והאם זה בטוח?

עבודות סנפלינג לניקוי חלונות ושיקום מבנים היא למעשה הדרך היותר בטוחה לבצע את העבודות הללו. פיגומים הם גורם התאונות מספר אחת בענף הבניין ולא לחינם. המדובר בקונסטרוקציות כבדות מאוד, שכל כשל קטן בבנייתן יכול להוביל לאסון. הסנפלינג עצמו היא טכניקה מוכרת וידועה לגלישת הרים, מבוצעת באמצעות ציוד שעבר התאמה למרחב הבנוי ונחשב לבטוח מאוד, לרבות אמצעי מיגון ומנגנונים אלטרנטיביים זמינים למניעת נפילה בכל עת. העובד פשוט נקשר בחבל הסנפלינג ומתחיל לגלוש לאורך גובהו ורוחבו של הבניין, מכסה כל נקודה ונקודה במעטפת החוץ של המבנה על מנת לבצע את העבודה הנדרשת.

את השירות של עבודות סנפלינג לניקוי חלונות ושיקום מבנים ניתן להזמין עבור כל בניין משותף והשירות אינו ייעודי לגורדי שחקים בלבד. למעשה, גם בבתים משותפים נמוכים ישנם מצבים בהם יש צורך להקים פיגומים על מנת לבצע עבודות בגובה וגם במקרים אלה יכול הסנפלינג לספק פתרון קל, מהיר וזול הרבה יותר. ניקוי חלונות, שיקום מבנים או כל משימה אחרת שאתם צריכים להשלים במעטפת החוץ של המבנה – עבודות סנפלינג הוא בהחלט פתרון שאתם רוצים לבחון לפני כל פתרון אחר.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות