צביעת דירות ב-2020 עם המרכז לצביעת דירות

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

בשלב מסוים, כל אחד מאיתנו זקוק לחידוש הצבע בבית. לצורך המלאכה תוכלו להזמין בעלי מקצוע איכותיים, או לבצע את המלאכה בעצמכם. אבל באילו צבעים כדאי לצבוע? האם יש טכניקות מיוחדות ששווה להכיר? הנה כל מה שכדאי לדעת על צביעת דירות ב-2020:

כך תכינו את הקיר לצביעה

כל צביעת קיר מתחילה בהכנה או בהזמנת קבלן רשום לעבודות צבע מחברת המרכז לצביעת דירות: מילוי חריצים וסדקים, שיוף הקיר וניקיון מלא. רק לאחר מכן, מתקבלת היקשרות טובה של הצבע לקיר ונוצרת תוצאה איכותית, אחידה ועמידה. בנוסף, חשוב לעטוף את הפאנלים במסקנטייפ, לכסות את הרצפה בניירות או ניילון ולהרחיק רהיטים שעלולים "לחטוף" התזות צבע.

freepik

כעת זה הזמן להכין את הצבע. בקנייה של מספר פחיות מאותו הגוון, צריך לקחת בחשבון שהגוון המדויק עשוי להשתנות בין הפחיות. כדי להימנע מתגלית שכזו בשלב המריחה, יש לערבב את כל הפחיות מאותו הגוון בדלי אחד. אם יישארו שאריות, ניתן לשפוך אותן חזרה לפחיות.

אופן הצביעה

את הצביעה מומלץ לבצע עם רולר ולעבור על הפינות והמשקופים עם מברשת. לעבודה נכונה עם הרולר, מומלץ להתחיל מפינה עליונה ולגלגל אותו כל הדרך למטה. וודאו שהרולר אף פעם לא נשאר עם מעט צבע ושהוא תמיד רטוב. 

טכניקות עדכניות

כדי להימנע ממצב של היווצרות "פסים" מהמברשת או הרולר, צבעו את כל הקיר באותן תנועות גם בשכבה השנייה. ליצירת אפקט ייחודי יותר, אפשר לצבוע ב"איקס" – מפינה עליונה עד לאלכסון המקביל לה בפינה למטה.

אופציה נוספת ליצירת "וואש" או "סוויד", היא צביעה עם ספוג. אם אתם מעוניינים באפקט בטון, מומלץ להשתמש בשפכטל ולמרוח בנדיבות.

המתקדמים יוכלו ליצור קיר מרשים בשיטת ה"אומברה" – שינוי גוון מכהה לבהיר. זוהי טכניקה שמצריכה צבעים מיומנים, אבל היא מפיקה תוצאה מעוצבת ומעניינת במיוחד.

הצבעים הנבחרים של 2020

מידי שנה בוחרות חברות הצבע המובילות בעולם אשר תמצאו בחברת המרכז לצביעת דירות הנותן שירות צבע בתל אביב, חיפה צפון הארץ בדרום וגם צביעת דירות בהוד השרון  את הצבעים הטרנדיים של התקופה, אותם הופכות חברות בכל תחומי עיצוב הבית והאופנה לגוונים יפים ואטרקטיביים. אז מהם הצבעים המובילים של 2020?

במקום הראשון נמצא הגוון "בלו נייבי" – צבע כחול בעל עומק, המשרה אווירה רגועה ותחושת ביטחון. הבלו נייבי מככב בבתים שהולבשו מחדש על ידי מעצבי העל והוא מופיע בקטלוגים רבים לעיצוב ושיפוץ הבית.

את המקום השני קוטפים יחד הצבע ירוק-מנטה והחאקי – מעין ירוק בהיר וחיוור הנוטה לצהוב. גוונים אלו מתאימים לקירות במטבח או חדרי השינה, בעיקר הודות לאנרגיה, החיות והקשר עם הטבע והסביבה החיצונית שמתקבל ממבט עליהם.

במקום השלישי חלק מהחברות הכתירו את שחור-הלילה כצבע הטרנדי ביותר של התקופה, בעוד שחברות אחרות דווקא העלו מחדש את יתרונותיו של הצבע הוורדרד. בשני המקרים, הצביעה מתאימה לקיר פנימי אחד שעומד בניגוד לשלושה קירות בצבע אחר.. בשניהם גם תתקבל אווירה רגועה, אסתטית ומודרנית, כיאה לתקופת שנות ה-20 של המאה ה-21.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות