קבלן רשום ג1

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

מה זה אומר ולמה נחוץ הסיווג קבלן רשום ג1

קבלן רשום ג1ניהול פרויקטים ברמות הגבוהות בענף הבנייה דורש שילוב בין השכלה וידע, לבין ניסיון הנדרש על פי החוק. על מנת שקבלן יוכל לעסוק בתחום הניהולי, כלומר לנהל פרויקט, הוא חייב לעמוד בתנאים מסוימים, הן מבחינת ההשכלה והן מבחינת הניסיון. רק הצירוף החשוב שבין שני אלה, יכול לגרום לכך שהקבלן יורשה לנהל פרויקט. בנוסף לרישום ולעמידה בדרישות החוק, משויך כל קבלן לסיווג מקצועי, על פי הניסיון שלו ועל פי ההיקפים הכספיים של עבודה שהוא יכול לבצע. בהקשר הזה, קבלן רשום ג1 הוא קבלן רשום המוכר על ידי הרשויות מבחינה מקצועית, כאשר מבחינת סיווג הקבלנים הוא מסווג בתור קבלן רשום ג1, שהיא ההיקף הכספי הגבוה ביותר בשלב הראשון לקראת הסמכה כקבלן בהיקפים כספיים בלתי מוגבלים והוא ניתן לאחר תהליך רישום קבלנים.

מי אחראי על רישום הקבלנים ומהם התנאים לרישום מנהלי פרויקטים בבנייה

הגורם האחראי על רישום הקבלנים בכל תחומי העיסוק בענף הבנייה הוא רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. האחריות שלו הינה מתוקף חוק הקבלנים משנת 1969 תשכ"ט, המגדיר את אופי היחסים בין קבלנים ובעלי מקצוע אחרים ובין רשם הקבלנים. הרשם מנהל את פנקס הקבלנים, שבו רשומים, או צריכים להיות רשומים, כל בעלי המקצוע בענף הבנייה בישראל. בחלק מהמקצועות ומתחומי העיסוק, הרישום הוא בגדר רשות למעשה, אף שלהלכה כל קבלן חייב להירשם. ואולם כשמדובר בניהול פרויקטים, החוק בישראל מתייחס לנושא הזה ברצינות. קבלן רשום לצורך העניין יהיה בעל מקצוע מדופלם, כדוגמת אדריכל או מהנדס, בצירוף שנתיים ניסיון. לחילופין, הנדסאי או טכנאי יכולים להירשם אם לרשותם עומדים 4 שנות ניסיון. גם מנהלי עבודה מנוסים עם ניסיון של 6 שנים יכולים להירשם.

קבלן רשום ג1 כחלק מסיווג קבלנים

מעבר לרישום בפנקס הקבלנים, מסווג החוק את הקבלנים על פי היקפי העבודה שהם רשאים לקחת על עצמם בפרויקט יחיד. סיווג הקבלנים מחלק אותם לחמש רמות כאשר בכל אחת מרמות יש תת רמות נוספות. על פי הסיווג הזה, קבלן רשום ג1 הוא קבלן המצוי ברמה הראשונה של סיווג הקבלנים לאחר שעבר הליך רישום קבלן, אבל בתת הרמה הגבוהה ביותר. גם ברמות הבאות, קרי הרמה השנייה, השלישית והרמה הרביעית, ישנם תתי רמות. בהגיעו לרמה החמישית, הופך הקבלן למעשה לבעל אפשרות לעסוק בפרויקטים בתחום הבניין, בהיקפים בלתי מוגבלים מבחינה כספית.

החשיבות הרבה של סיווג הקבלנים, אשר קבלן רשום ג1 הוא חלק ממנו, טמונה בעיקר בהתקדמות המדודה של קבלן  כל שהוא בדרך להפוך לקבלן בסכומים בלתי מוגבלים. הניסיון המצטבר עושה את שלו, ועם השנים הולכת ומתבררת העובדה שהוא רק מיטיב עם הענף. הרוב המכריע של קבלנים שהגיעו לרמות הגבוהות ביותר מנהלים  ת העבודות שלהם בשום שכל, ורק מעט מאד מקרים של פשיטת רגל והתפרקות עסקית, באופן יחסי, קרו בעשורים האחרונים. בנוסף ,העבודה של הקבלנים מקצועית יותר ומתאפיינת בעמידה בשמנים ובהיקפים הכספיים הנדרשים.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות