כל מה שצריך לדעת על קורס קבלן שיפוצים

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

מעוניינים לעבור קורס קבלן שיפוצים? רוצים לדעת איך זה עובד או מה בדיוק נדרש מכם על מנת לגשת ללימודים כאלו? קראו את המאמר הבא ותקבלו את התשובות שלכם.

מהו קבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים הינו קבלן אשר צריך להיות רשום בפנקס הקבלנים, זאת לאחר שהוא עובר את ההכשרה המתאימה ביותר וכן מבחן אשר יאפשר לו להיות רשום בפנקס הקבלנים, כיום קיימים המון קבלנים אשר מתעסקים בתחום השיפוצים אך לא כולם רשומים ברשם הקבלנים, במידה ומעוניינים בקבלן אשר רשום קיימת האפשרות להיכנס לאתר של משרד הבינוי והשיכון, וכן לבדוק האם אותו קבלן הינו קבלן רשום.

קסדה של קבלן

מה נלמד בקורס קבלן שיפוצים?

קיימים כמה פרמטרים מאוד חשובים על מנת לעבור הסמכה לקבלן שיפוצים, כמו לדוגמא:

  • בטיחות.
  • יציבות המבנה.
  • תקנות הבנייה בישראל.
  • כללים של עבודה עם חומרים שונים.
  • יכולת לחשב כמויות של חומרים.

כל אלו הם רק חלק מהפרמטרים הנלמדים בקורס קבלן שיפוצים, בנוסף היכולת לסדר את מקום השיפוצים, וכן השיפוצים עצמם, כל אלו ועוד הם חלק מהקורס המדובר.

מהם תנאי הקבלה אשר נדרשים עבור קורס קבלן שיפוצים?

בכל מוסד אשר נלמד בו קורס קבלן שיפוצים קיימים תנאי קבלה שונים, אך ברוב המקומות תנאי הקבלה הינם דומים, כמו למשל: 10 שנות לימוד מלאות, או בהתאם לרמה של 10 שנות לימוד יהיה עליכם לעבור מבחן בעברית ומתמטיקה, כמו כן סביר להניח כי תעברו ראיון אישי עם המוסד בו תבחרו ללמוד את הקורס, וכן על מנת להתקבל ללימודים אלו מבקשים ניסיון של מעל 5 שנים בתחום השיפוצים, כל אלו יבקשו מכם כמעט בכל מוסד אשר תבחרו לבצע בו את לימודי קורס קבלן שיפוצים, יכול להיות כי במוסד בו תבחרו ללמוד לא ידרשו מכם את כל הדברים האלו או דברים נוספים בהתאם.

מה היתרון בהעסקת קבלן שיפוצים רשום?

קבלן שיפוצים רשום אמור להיות בפיקוח של רשם הקבלנים, כך בזמן שיפוץ כל מי שיעסיק אותו יוכל להיות בטוח כי הקבלן אינו יתרשל בעבודתו, במידה ולאחר השיפוץ מתעוררת בעיה הקשורה אל הקבלן קיימת האפשרות לגשת אליו, כמו כן ניתן להגיש תלונה באתר של משרד הבינוי והשיכון על אותו קבלן, במקרה כזה יפתחו נגדו הליכים משמעותיים, טיפול בתלונות נגד קבלנים רשומים מסתכם בהסרה מהרשימה של רשם הקבלנים או בהשעיה של אותו קבלן.

קבלן שייפוצים מחייך

מתי קיימת מחויבות לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום?

כיום קיימים המון קבלני שיפוצים אשר אינם רשומים, אך כאשר מתבצע שיפוץ הכרוך בעבודות בניה, כמו למשל תוספת של חדר, או אם מדובר בבנייה מאפס של כל מבנה שהוא, העבודה תהיה מחויבת להתבצע על ידי קבלן שיפוצים רשום, קבלן אשר אינו רשום וייקח לעצמו להתעסק עם עבודות בנייה שונות יוכל לרשום לעצמו כי הינו עובר על החוק ומבצע עבירה, בנוסף קיימים מקרים בהם מחויבים לקבל אישורים כאלו ואחרים מהמדינה, דבר זה מחייב לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום.

קבלן רשום

כאשר קבלן שיפוצים מעוניים להיות קבלן רשום בפנקס הקבלנים, עליו להוכיח שהוא עומד בכל התנאים הנדרשים לכך, עליו לעבור קורס קבלן שיפוצים ובנוסף להיות בעל ניסיון מקצועי של כמה שנים בתחום, הקבלן יצטרך להציג את כל האישורים היכולים להוכיח כי הוא עומד בכל התנאים, אך ההוכחה החשוב ביותר תהיה הניסיון המקצועי של אותו קבלן, עליו להביא תצהיר אשר יהיה חתום על ידי עורך דין מוסמך.

מה היתרון שיש לקבלן שיפוצים רשום?

לקבלן שיפוצים רשום יש מספר יתרונות, לקבלן רשום תהיה עדיפות על פני קבלן לא רשום להגיש מועמדות למכרזים שונים, בנוסף קבלן רשום יוכל לקבל עבודות גדולות אשר מגיעות מטעם המדינה, קבלן שאינו רשום לא יוכל לגשת לעבודות כאלו, לרוב עסקאות אלו בדרך כלל יהיו עסקאות גדולות שכמובן כל אחד היה מעוניין לקבל אותם, בנוסף כאשר הקבלן רשום בפנקס הקבלנים זה מראה עליו הרבה, מכיוון שלהיות רשום אינו דבר של מה בכך והקבלן נדרש עמוד בכל התנאים אשר מציבים לו.

סיכום

במידה ואתם מעוניינים לקבל רישיון קבלן תוך 60 יום, וכן לקבל רישום של קבלן מוכר, פנו אל היחידה לרישום קבלנים.

תוכלו להשאיר פרטים באתר ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות