רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

על מנת לקבל רישיון קבלן יש צורך לעבור הכשרה, וכן להיות רשום בפנקס הקבלנים, עדיפות לקבלת רישיון קבלן תינתן לקבלנים עם הכשרה הנדסאית, על מנת לעבוד בעבודות הנדסה בנאיות.

מי יכול להירשם כקבלן לעבודות הנדסה בנאיות?

על מנת לקבל רישיון קבלן צריך לעבור תהליך לא קצר, המלווה בדרישות מסוימות בכדי לסיים את התהליך, כל זאת בכדי להבטיח כי קבלנים אשר רשומים בפנקס הקבלנים יהיו איכותיים ומקצועיים ככל האפשר על מנת לבצע עבודות הנדסה בנאיות, חשוב לדעת כי אומנם לא כל עבודה קטנה של שיפוץ מצריכה מכם להיות רשומים בפנקס הקבלנים, אך כאשר מדובר בעבודות הנדסה בנאיות יהיה עליכם חובה להיות רשומים בפנקס הקבלנים, חשוב לדעת כי קיימות עבודות הנדסה בנאיות אשר ללא רישיון אין אפשרות לבצע אותם.
ראו גם: תקנות לרישום קבלן

רישום קבלנים

מדוע חשוב להיות קבלן רשום בכדי לבצע עבודות הנדסה בנאיות?

כאשר יש צורך לבצע בניה של בית או בניין אשר אותו מבנה ישמש למגורי אדם, חשוב שהעבודה תתבצע ברמה המקצועית ביותר על מנת שלא יהיו קיימים ליקויים קריטיים, למשל: במידה ותהיה טעות בשלד המבנה, יכול להיגרם נזק בלתי הפיך וכן סכנה בטיחותית חמורה גם למבנה וגם למי שחי בו, לכן, כאשר מתבצע רישום לקבלת רישיון קבלן לעבודות הנדסה בנאיות כמו אלו תינתן העדפה למי שמציג השכלה אקדמאית בתחום ההנדסה, זאת מכיוון שמי שסיים לימודים אקדמאיים סביר להניח מגיע עם יותר ידע וניסיון מאשר קבלנים אחרים.

מה אומר החוק?

כיום, החוק מאפשר קבלת רישיון לא רק למי שמציג תעודת גמר של לימודים אקדמאיים, למשל: קבלן המגיע עם ניסיון עבודה בתחום כמנהל עבודה של לפחות שש שנים אחרונות, גם יוכל על פי חוק להירשם כקבלן רשום, כמובן שהעדפה תהיה למי שמגיע עם לימודים אקדמאיים ולכן, קבלן המעוניין להיות קבלן רשום ויציג תעודת גמר של לימודים אקדמאיים יצטרך להיות בעל ניסיון של ארבע השנים האחרונות, במידה ותעמדו בקריטריונים הנדרשים תוכלו לקבל אישור וכן להירשם בפנקס הקבלנים.

רישום קבלן במקרה ואינו מהנדס

כאמור קבלן אשר מעוניין לבצע רישום על מנת להיות רשום כקבלן רשום, עליו להיות מקצועי ומיומן בתחום הבנייה, במידה ואכן יציג הוכחות כי הינו מיומן ובעל וותק יכול להיות כי יקבל אישור מיוחד שיוכל לעזור לו להירשם בפנקס הקבלנים, לכן, כאשר מגישים את הבקשה קיים צורך להציג את כל המסמכים אשר יכולים להוכיח כי אכן הינכם מקצועיים ומיומנים בעדותכם, עם המסמכים הנדרשים קיים הסיכוי כי תוכלו להירשם בפנקס הקבלנים ללא סיום לימודים אקדמאיים.

אתר בניה

למה חשוב שקבלן יהיה רשום בפנקס הקבלנים?

במידה ואתם מעוניינים לבצע עבודת בנייה ומעוניינים כי הבנייה תיעשה ברמה הכי טובה שיש על ידי קבלן לעבודות הנדסה בנאיות, כך שתוכו להיות בטוחים כי הבנייה נעשית באופן מקצועי ואיכותי, וכן אין שום סכנה של בנייה לא נכונה, רצוי שתעסיקו קבלן אשר רשום בפנקס הקבלנים, קבלן רשום הינו קבלן אשר עבר את כל תהליך ההרשמה על מנת להיות רשום בפנקס, כך תוכלו להיות בטוחים כ הקבלן הינו מקצועי ולא קבלן אשר יגיע אליכם ויתברר כשרלטן שלא מבצע את העבודה כמו שצריך.

פנקס הקבלנים

על מנת להירשם בפנקס הקבלנים, קבלן צריך להיות מיומן ובעל ניסיון בתחום עבודות הבנייה , בנוסף צריך לעבור מבחנים אשר בלעדיהם אין כל אפשרות להיות רשומים בפנקס הקבלנים, דבר זה יכול להבטיח כי כל קבלן אשר רשום בפנקס הקבלנים מטעם משרד השיכון והבינוי הינו קבלן איש מקצוע מקצועי ביותר, וכן בעל תעודת רישיון על פי חוק, בפנקס הקבלנים קיימת אפשרות למצוא את כל הקבלנים המקצועיים אשר יכולים לבצע עבודות הנדסה בנאיות, בנוסף במידה ואתם מעוניינים להגיש תלונה על קבלן מסוים קיימת האפשרות לגשת לרשם הקבלנים על מנת להגיש את התלונה, מה שאומר שבמידה ויש בעיה עם קבלן מסוים אשר רשום בפנקס הקבלנים קיימת האפשרות להגיש תלונה שתירשם נגדו.
ראו גם: רשם הקבלנים סיווג

סיכום

במידה ואתם מעוניינים לבצע רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות, תוכלו לפנות אל היחידה לרישום קבלנים על מנת לקבל ייעוץ והכוונה.

אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות