איך קבלן רשום מקבל החזר מס עם היחידה להחזרי מס?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

בישראל יש אנשים רבים הזכאים להחזר מס אך אינם מודעים לכך. אם מעולם לא שמעתם על החזר מס ושיש אנשים שזכאים לכך, כנראה שהמאמר הבא הוא עבורכם. אז איך מקבלים החזר מס עם היחידה להחזרי מס? על כך במאמר הבא.

 

איך מקבלים החזר מס עם היחידה להחזרי מס– מה זה החזר מס?

תשלום למס הכנסה הוא חובה על כל קבלן רשום . שיעור המס שיש לשלם, מחושב על פי המשכורת השנתית. כלומר, אם המשכורת משתנה משנה לשנה, כמו שקורה אצל עצמאים, המס מחושב באופן ממוצע ויש שנים שהמס שנגבה יהיה גבוה יותר מהנדרש. במקרה כזה, תהיו זכאים להחזר כספי ממס הכנסה. החזר מס ניתן עד שש שנים רטרואקטיבית. על ידי בדיקה פשוטה וחינמית באתר רשות המיסים, ניתן לבדוק האם אתם זכאים להחזר מס או לא. במידה ואתם זכאים יהיה עליכם להגיש בקשת החזר מס ולאחר בדיקה יוחלט האם אתם זכאים להחזר הכספי או לא.

 

https://portalmisim.co.il/  היחידה להחזרי מס מתמחים בקבלנים רשומים

 

איך מקבלים החזר מס עם היחידה להחזרי מס– טיפים

  • שומרים תלושי משכורת- על מנת להיות בטוחים אם מגיע לכם החזר כספי ממס הכנסה יש לשמור את תלושי המשכורת. הסיבה לכך, היא שבדיקת הזכאות להחזר מס כוללת את כלל ההכנסות שלכם ואת כלל ההוצאות הקשורות למס כמו קרן פנסיה, קופת גמל, קרן השתלמות ועוד. לכן, יש לשמור את תלושי המשכורת ולבדוק את זכאותכם. כמו כן, החזר המס ניתן עד שש שנים אחורה ולכן שמירה של תלושי המשכורת תאפשר לכם בדיקה של מספר שנים.
  • נקודות זיכוי- נקודות זיכוי ניתנות בשל סיבות שונות כמו מחלה, לידה, גירושין, לימודים אקדמיים, שחרור מהצבא או משירות לאומי ועוד. נקודת זיכוי אחת במס, נכון לשנת 2020, שווה ל219 שקלים בחודש ול2,628 שקלים בשנה. במידה ואתם זכאים לנקודת זיכוי ולא עדכנתם את המעסיק או את מס הכנסה, סביר מאוד שהנכם זכאים להחזר מס. לכן, בדקו האם אתם זכאים לנקודות זיכוי ויידעו את הגורמים הרלוונטיים.
  • קבלות של הוצאות מוכרות- הוצאות מוכרות הן למעשה הוצאות שנועדו להפיק הכנסה לעסק. הוצאות מוכרות במס הכנסה נפוצות בעיקר בקרב עצמאים. ההוצאות המוכרות יכולות להיות דלק, נסיעות, ריהוט למשרד, קרנות השתלמות ועוד. לכן, שמרו תמיד את הקבלות לכלל ההוצאות שאתם מבצעים לעסק, כיוון שאלה הוצאות מוכרות וניתן לקבל עליהן החזר מס.
  • אל תפחדו לבדוק- אין סיבה לחשוש לבדוק האם אתם זכאים להחזר מס. אנשים רבים חוששים ממס הכנסה אך זהו חשש לא נכון. מס הכנסה עושים טעויות ולכן הם מאפשרים בדיקת זכאות להחזר מס בחינם באתר רשות המיסים. כך תוכלו להיות בטוחים לפני הפניה למס הכנסה.
  • ייעוץ מס מקצועי- פקודת המס מורכבת מאוד וכוללת סעיפים רבים המשתנים כל מספר שנים. לכן קשה מאוד לעקוב אחרי כולם ולעתים הטיפ הטוב ביותר הוא לקבל סיוע מקצועי.
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות