כמה עולה מודד למדידת מגרש

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

אם אתם רוצים לבנות בית, חשוב שתדעו שמדובר על תהליך רציני מאוד. אחד השלבים הראשונים והחשובים בתהליך הקמת בית פרטי וכל מבנה בכלל הוא מדידת המגרש שעליו עתיד להיבנות הבית. חשוב מאוד להבין שאין שום אפשרות לתכנן ולשרטט את התכנית של הבית מבלי לקבל ממודד מקצועי ומוסמך מפת מדידה מדויקת של המגרש ועל כן, אם רכשתם מגרש לצורך בנייה, הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לבחור מודד מוסמך ובעל המלצות רבות שיבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר.

מהו תפקידו של מודד מוסמך?

מודד מוסמך מטעם מודדים ישראל מגיע לשטח הרלוונטי כאשר הוא מביא עימו ציוד מדידה מקצועי ומתקדם. המודד ימדוד את השטח בצורה מדויקת באמצעות הציוד שלו. הוא ימדוד את הגבהים של הקרקע, ייקח בחשבון מבנים סמוכים, עמודים ותשתיות אחרות לרבות עמודי חשמל, שוחות ביוב, תאים אחרים וכל מה שקיים בסביבה שליד השטח. בהתאם לכך, הוא מכין מפת מדידה מצבית. את המפה המדוברת המודד מעביר על גבי קובץ של תכנת שרטוט נפוצה. על בסיס מפת המדידה של השטח יכול האדריכל להתחיל לתכנן את הבית. חשוב לדעת כי לתכנית המדידה יש מעמד משפטי מחייב והיא חייבת להיות מדויקת.

 מה חשוב לדעת לפני שבוחרים במודד?

חשוב מאוד לדעת שחוץ מהמדידה הראשונה אשר נדרשת לצורך התכנון, הרשויות בדרך כלל ידרשו מדידות נוספות במהלך הבנייה ובסוף הבנייה. מדידה בשטח נדרשת לפחות 3 פעמים: פעם ראשונה לצורך קבלת היתר בנייה, פעם שניה לאחר שמסיימים ליצור את רצפת קומת הקרקע, יש למדוד את הרצפה של הקומה ופעם שלישית לצורך תכנית עתידית שיש להגיש לרשויות בתוך הבנייה. המדידה המדוברת תמדוד את גודל השטח ואת המבנה שעליו. כמו כן, המודד יציין בשטח נקודות רלוונטיות לצורך ייחוס ששל גובה המבנה.

כמה זמן עובר בין מדידה ראשונה ועד הגשת בקשה להיתר?

חשוב לדעת כי לא מעט פעמים משך זמן תכנון הבנייה החל מהמדידה הראשונה ועד להגשת הבקשה להיתר הוא יותר מחצי שנה. על כן, במקרה הזה בהתאם לתקנות יש צורך במפת מדידה עדכנית. לכן, אם אתם סוגרים עסקה כלשהי עם מודד, חשוב מאוד שלא תסתפקו רק בסגירת עסקה עבור מדידה אחת בלבד, אלא, עליכם לסגור אתו את כל המדידות הנדרשות במגרש. גם התשלום כמובן יהיה בהתאם לכלל המדידות והמודד יתחייב באותו המעמד שלא לדרוש תוספת תשלום על מדידה נוספת לאחר ששילמתם לו על כלל המדידות שיש בהן צורך בפרויקט.

כמה עולה מודד מוסמך למדידת מגרש?

מחירו של מודד מוסמך למדידת מגרש איננו מחיר קבוע. המחיר ישתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: גודל המגרש אשר דורש מדידה, עד כמה מורכבת עבודת המדידה, המיקום של המגרש, עד כמה המודד מקצועי ומנוסה בתחום ועד כמה הוא בעל מוניטין והמלצות. בהתאם לכלל הפרמטרים המדוברים יקבע המחיר של מדידת מגרש העומד  על הפרק.

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות