חברת ניהול לבניין משותף

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

לחיות בבניין משותף יכול להיות דבר מאוד כיף מצד אחד, אך מצד שני כאשר זה נוגע לתחזוקת הבניין, הרבה יותר קשה למצוא את עמק השווה. בדרך כלל בבניינים משותפים יש ועד בית אשר גובה סכום מסוים עבור תחזוקת הבניין מדי חודש. עם זאת, לא מדובר על בעל מקצוע, מדובר על אדם שבנוסף לעבודתו מנסה לתחזק גם את המבנה שלכם. אז מהי למעשה חברת ניהול לבניין משותף?

 

חברת ניהול לבניין משותף – מה תפקידה?

חברת ניהול אחראית על תחזוקת הבניין שלכם, להעניק מענה לכל תקלה ולהיות זמינה אליכם לאורך כל שעות היום. חברת ניהול בדרך כלל תעניק לכם גם שירותי ביטחון וקבלת פנים בלובי של הבניין. כמו כן, כאשר יש תקלות אינסטלציה, חשמל וכו', החברה תשלח בעל מקצוע מטעמה כדי להבטיח שירות מהיר ומקצועי. כפי שציינו, ועד הבית הינו עוד שותף לבניין שלכם, הוא אינו מתרכז רק בטובת הבניין כי יש לו עבודות אחרות וזה מובן. לכן, במקום שיהיה ועד שהוא אינו ניטרלי תוכלו לשלם בערך את אותו מחיר עבור חברה אשר תנהל את הבניין עבורכם גם מבחינה ניהולית וגם תחזוקה שוטפת. בסוף, גם הלובי בבניין הוא חלק מהמגורים שלנו, אנחנו רוצים שכל חלק בבניין יהיה מתוחזק ולא מוזנח.

 

חברת ניהול לבניין משותף – מי צריך את זה?

האם כל בניין צריך להחזיק בחברה לניהול בניין משותף? התשובה היא לא. בדרך כלל אנו נבחר בחברה אשר תנהל את הבניין שלו רק כאשר יש לנו מספר דירות מסוים ומעלה. עבור 3 דירות אנו לא באמת צריכים חברה לניהול מבנה, אך אם יש ברשותכם את התקציב והרצון, אף אחד לא יגיד לכם לא. בדרך כלל אנו נרצה חברה אשר תסייע לנו בניהול המבנה כאשר יש לנו למעלה מ-16 דירות. זכרו, אנו לא מסתכלים על הנתון הזה כעל מספר דירות, אלא כעל מספר משפחות. בבניינים גדולים יותר נוכל להגיע למצב שיש לנו למעלה מ-50 משפחות, איך מתחזקים דבר כזה רק עם ועד בית?

 

תחזוקת מבנה הוא דבר מאוד קריטי, במיוחד כאשר אתם לא רוצים להגיע למצבים קיצוניים. לדוגמא, כאשר יש לנו ועד בית ולא אנשי מקצוע אשר בוחנים את תחזוקת המבנה הם יכולים לא לשים לב לפרטים קטנים אשר יכולים להוביל לעלויות עצומות. החלפת צנרת היא אחת הפעולות היקרות שיש בתחום האינסטלציה, אך ניתן למנוע את זה במחצית מהמקרים אם מבחינים בבעיה בזמן. חברת ניהול לבניין משותף עובדת עם גורמים מתחום האינסטלציה ולכן יכולה להבחין בסימנים הראשונים לבעיות בצנרת, גם אם מדובר על נזילה סמויה.

 

חברת ניהול לבניין משותף – איך בוחרים את החברה הנכונה?

כל הבניין צריך להגיע להסכמה שהוא מסכים לשכור את שירותיה של חברת ניהול, ורק לאחר מכן צריך להתחיל בחיפוש. מומלץ לתת למספר אנשים מצומצם יותר להתמקד בבחירה של החברה, יותר מדי אנשים רק יהפוך את המטלה למסובכת יותר. עליכם לבחור חברה מקצועית אשר תדע לנהל את המבנה שלכם, ולא תעמוד שם כמו בול עץ. עניין התחזוקה כפי שהבנתם מאוד חשוב, בדיקות שגרתיות, טיפוח, שמירה, קבלת פנים נחמדה, כל פרט קטן יכול להשפיע על הבניין שלכם.

 

כאשר אתם בוחרים חברה לניהול הבניין שלכם שימו לב מה החברה מציעה לכם, ובאיזה תעריף. אחד הדברים החשובים שאנו מבקשים לשים דגש עליהם הוא ניסיון החברה בשטח, כמה מבנים מחזיקה החברה תחת חסותה. זה פרט חשוב אשר מעיד על המקצועיות של החברה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות