אישור פרגולה על ידי קונסטרוקטור

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

אם אתם מעוניינים לבנות פרגולה בגינת ביתכם, החדשות הטובות הן שהשגת האישורים הדרושים יכולה להתבצע בקלות. החדשות הפחות טובות הן שקשה לקבוע מי מוסמך לאשר את בניית הפרגולה בביתכם. ישראלים רבים בוחרים לבנות בביתם פרגולה משום שזו משדרגת בכמה רמות את איכות החיים שלנו. זו דרך נפלאה להוסיף פתרון הצללה לחלק החיצוני של ביתנו, בין אם יש לנו חצר קטנה, גינה ענקית, מרפסת בדירה או כל אזור חיצוני אחר. היום יש מגוון רחב של אפשרויות שמדובר בהתקנה של פרגולה החל מפרגולת עץ גושני טבעי המעניקה לחצר מראה אותנטי וכפרי, דרך פרגולת אלומיניום תלויה פשוטה למדי ועד פרגולה חשמלית מתוחכמת. תוכלו לייצר כמעט כל פרגולה שתרצו בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולתקציב העומד ברשותכם. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על תהליך התקנת הפרגולה.

אם אתם מעוניינים לבנות פרגולה לשיפור מראה הבית, מאמר זה מסביר מה אתם צריכים לדעת על אישור פרגולה על ידי קונסטרוקטור מטעם חברת היחידה לקונסטרוקציה המתחמים בתכנון קונסטרוקציה.

מתי נדרש אישור פרגולה על ידי קונסטרוקטור?

הגודל, הגובה והמיקום של פרגולה עצמאית או צמודה לקיר בגינה שלכם, הם השיקולים העיקריים להשגתך אישור פרגולה על ידי קונסטרוקטור. בעוד שהתקנות משתנות בין הערים, יתכן שיהיה צורך לעבור חלק או את כל תהליך האישור, במקרים הבאים:

  • הפרגולה בנויה על יותר מ-25 מטרים רבועים או שהיא משתרעת על פני יותר מ-15% משטח קומת הקרקע של הבית שלכם. בחלק מהאזורים, הגבול הוא עד עשרה מ"ר.
  • הפרגולה המתוכננת כוללת קירות גבוהים מ-1.4 מטרים.
  • רצפת הפרגולה מתוכננת להיבנות בגובה של 60 ס"מ או יותר מעל פני הקרקע. בחלק מהאזורים, הדרישה המקובלת לתהליך אישור פרגולה על ידי קונסטרוקטור היא מטר אחד או פחות.
  • הבית ממוקם באזור לשימור מורשת.
  • אזור המגורים מאופיין בסכנת שריפות.
  • הפרגולה מחוברת לבית.
  • הפרגולה כוללת גג.

כפי שניתן לראות מחלק מנקודות אלו, התקנות של אישור פרגולה על ידי קונסטרוקטור יכולות להשתנות באופן משמעותי. על מנת להימנע מאכזבה, התחילו את הפרויקט עם יצירת קשר עם קבלן בניין כדי לברר אילו תקנות חלות על האזור שלהם. הקבלן בקיא במידע הדרוש להשגת אישורי בניית פרגולה ויסייע לכם לעצב את הפרגולה שלכם בתהליך יעיל ומשתלם.

חשיבות ליווי של קבלן בניין מוסמך

אם אינכם מעוניינים לעבור לבד את התהליך המפרק של השגת האישורים המתאימים, עדיף להזמין שירות בונה פרגולות מקצועי, שכולל שירות אישור פרגולה על ידי קונסטרוקטור. חשוב לוודא שקבלן הבניין מורשה ומוסמך ויש לו תיק נרחב של עבודות קודמות לחלוק איתכם.

ניתן לבחור את אחד מהעיצובים שלו או להרכיב ביחד את עיצוב הפרגולה שלכם בהתאם לתמונות מעוררות השראה שהוא יספק לכם, ולעבוד יחד איתו לבניית הפרגולה המושלמת.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות