היתרי בניה עם קבלן רשום

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

חשיבות בדיקת היתרים לפני רכישת דירה מקבלן רשום

אין עסקה חשובה ביותר בחיים מאשר קניית דירה. קודם כל הדירה משפיעה בצורה עצומה על איכות החיים שלנו, על הילדים שלנו, על מצבנו הרגשי ואנו חייבים להיות בטוחים כי יהיה לנו נעים לשהות בה ולחיות בה. לא רק זאת אלא שב-99% מהמקרים קניית הדירה היא העסקה הכלכלית הכי גדולה שנבצע בחיים ועל כן אסור לעולם להשלים עם בעיה בדירה, עם כשלים בה, עם ליקויים או פגמים. כל גפם כזה יכול לפגוע בנו קשות ולהוביל לכך כי נצטרך להיפרד מעוד עשרות או מאות אלפי שקלים שכלל לא חשבנו עליהם. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי יש לשים דגש עצום על הנושא של בדיקת היתרים לפני רכישת דירה וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון אם אנחנו לא רוצים להתחרט על הדירה שקנינו.

למי אנחנו צריכים לפנות שיבדוק את ההיתרים?

כאשר אנחנו מדברים על בדיקת היתרים מדירה שבנה קבלן רשום אנחנו צריכים לזכור כי יש משמעות אדירה לשאלה מי בודק את ההיתרים. כך לדוגמא אם אנחנו מדברים על דירות למכירה בנהריה אנחנו צריכים לזכור כי לא תמיד קל לאתר את ההיתרים וכי באופן עצמאי נתקשה מאוד לבצע את המהלך הזה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי יש שני בעלי מקצוע עיקריים אשר יכולים לאתר את הליקויים. עליכם לקחת בחשבון כי כדאי לכם לפנות אל שמאי או עורך דין בכדי לאתר את ההיתרים וכי הם יעשו זאת בצורה הטובה ביותר והמקצועית ביותר שיש יותר מכל בעל מקצוע אחר.

מדוע ניסיון הוא כל כך קריטי בתחום של בדיקת היתרים?

עליכם להבין כי התחום של בדיקת היתרים הוא תחום סבוך ומורכב וכי יש קושי רב לאתר את ההיתרים בצורה טובה ואין זה משנה אם אנחנו מדברים על דירות למכירה בנהריה או על דירות למכירה בתל אביב או ירושלים הכי חשוב שהקבלן שבנה את הדירות הוא קבלן רשום שעבר תהליך רישום קבלן . כאן המקום לציין כי אין זה משנה אם אתם פונים אל עורך דין או אל שמאי בכדי להבטיח כי הם יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר אתם צריכים לשים לב לניסיון שלהם. ככל שהם יהיו יותר מנוסים כך סביר להניח כי הם יבצעו עבודה יותר טובה וברמה יותר גבוהה וזהו משהו שאין עליו עוררין או מחלוקת ועל כן תמיד אבל תמיד תבדקו את הוותק ואת הניסיון של בעת המקצוע שאליו אתם פונים.

מדוע אני לא צריך להיות מוטרד מן העלות של השמאי או העורך דין?

עליכם לקחת בחשבון כי העלות של שמאי או עורך דין אשר בודקים היתרים בהקשר של דירות למכירה בנהריה או של כל עיר אחרת היא בטלה בשישים. עליכם להבין כי העלות הזאת תהיה מאוד נמוכה וזאת עקב העובדה כי בעל המקצוע יכול לחסוך לכם כסף רב וזאת באמצעות איתור של ההיתר.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות