המרכז לעבודות סנפלינג

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

אחד מרכיבי העלות המרכזיים והמכבידים ביותר בכל פרויקט בנייה ובפרויקטים של עבודה על מעטפת החוץ של מבנים הוא רכיב העבודה בגובה והפיגומים הנדרשים לצורך ביצועה. עלות הפיגומים, עלות הבנייה שלהם ועלות הפירוק שלהם, יכולות להצטבר לסכום משמעותי שמהווה אחוזים רבים מדי עבור פרויקט בנייה ולבטח עבור פרויקט שיפוץ, שיקום או שימור מבנים וזהו בדיוק המקום בו אתם רוצים להכיר את הפתרון שמציע לכם המרכז לעבודות סנפלינג Rope Partners.

 

מה הקשר בין סנפלינג לבנייה?

הסנפלינג הוא למעשה ספורט אתגרי, שמתמקד בגלישה על צלעות הרים. כבר שנים רבות שאלפי גולשים נהנים מהספורט הייחודי, החל בגלישה על צלעות הרים נמוכים וכלה בגלישה מהרים בעלי גובה שיא. החיבור של הסנפלינג עם עולם הבנייה מגיע ממוטיב הגובה. בגלישה על הר כמובן ישנו מרכיב מרכזי של גלישה בגובה וגם בפרויקטים של בנייה, מהווה המרכיב של עבודה בגובה, מרכיב מרכזי. המרכז לעבודות סנפלינג מעמיד לרשותכם למעשה אנשי מקצוע, המתמחים בראש ובראשונה בתחום הבנייה ובביצוע משימות הבנייה עליהן הם ממונים, אך עושים זאת ללא פיגומים כלל, אלא דווקא באמצעות סנפלינג – גלישה על גבי חבלים לאורך הבניין וביצוע העבודות הנדרשות על גבי מעטפת הבניין.

 

לאילו פרויקטים זה מתאים?

את אנשי המקצוע של המרכז לעבודות סנפלינג תוכלו להזמין בכל פרויקט של עבודה על מעטפת חוץ בבניין קיים וכן בפרויקטי בנייה לאחר סיום שלב השלד. בכדי להיעזר בסנפלינג לצורך ביצוע עבודות בנייה, יש צורך במבנה חזק ויציב שבראשו ניתן לעגן את מנגנון הגלישה. אם הבניין עדיין לא קיים, מן הסתם לא ניתן לבצע על גביו סנפלינג, כך שפתרון זה לא מתאים לתהליכי בניית שלד מבנה. יחד עם זאת, בכל פרויקט של שימור מבנים, שיקום מבנים, שיפוץ מעטפת חוץ של מבנים, איטום מבנים, חיפוי מבנים ובשלבי הגמר של מבנים חדשים, ניתן בהחלט לעשות שימוש בסנפלינג כאלטרנטיבה אפקטיבית להקמת ופרישת מערך של פיגומים.

 

למה זה טוב?

ובכן, סנפלינג הוא בראש ובראשונה זול יותר, נוח יותר ומהיר יותר מאשר האופציה של הפיגומים. פיגומים דורשים הובלה של ציוד רב מאוד, הקמה של הפיגומים על ידי בוני פיגומים מורשים בתהליכים שיכולים להימשך ימים ושבועות ולבסוף גם פירוק של הפיגומים בתום הפרויקט. הסנפלינג דורש התקנה של מנגנון אחד בגג המבנה ומאותו הרגע ניתן לגלוש חופשי לאורך המבנה. לצד העובד הגולש על חזית המבנה, ניתן לצרף חבלים ייעודיים לנשיאת ציוד המשמש את העובד בעבודתו ולו שליטה מלאה בניוד הציוד בצמוד אליו. כמו כן, סנפלינג הוא מודל בטוח מאוד, שבו לעובד עצמו יש שליטה מלאה בפלטפורמה בה הוא עושה שימוש, מה שהופך את השירות של המרכז לעבודות סנפלינג גם לאחד הפתרונות הבטוחים ביותר בתחום העבודה בגובה בענף הבניין ובכלל.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות