התקנת אזעקות לבית עסק

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

העסק שלכם הוא מקור הפרנסה שלכם ואפשר להניח שבעסק שלכם גם אפשר למצוא סחורה, מלאי וציוד בעלי שווי כספי גבוה. הצורך שלכם להגן על כל זה הוא אך טבעי והיום גם יש לכם את כל הכלים לעשות זאת, בעיקר באמצעות שירותי התקנת אזעקות לבית עסק. יחד עם זאת, את התהליך של התקנת אזעקה לעסק חשוב מאוד לעבור עם איש מקצוע ולעשות את זה בצורה נכונה, שתעניק לכם את רמת הביטחון הגבוהה ביותר. זכרו שאתם לא עושים את זה כדי לספר לעצמכם שהעסק שלכם בטוח, אלא כדי שהעסק שלכם באמת יהיה בטוח. TITMATEG בית חכם יענה בשורות הבאות על כל השאלות.

 

התקנה של אזעקה לעסק – לוקחים בחשבון את כל האפשרויות

אחד הדברים החשובים ביותר בכל תהליך של התקנת אזעקות לבית עסק, הוא לקחת בחשבון את כל התקלות שיכולות להתעורר ברגע האמת. כך למשל, רבות ממערכות האזעקה המותקנות כיום, מבוססות על חיבור תקשורת קווית של בזק. פורצים מיומנים יודעים לנטרל את הקווים הללו בלחיצת קאטר אחת ומרגע זה, כל המאמץ שלכם להגנת העסק הפך לבטל ומובטל, כמעט לחלוטין. מהסיבה הזאת, ישנה היום אפשרות להתקין מערכת אזעקה שפועלת גם על קווי בזק וגם על תקשורת סלולרית, כך שאם התקשורת הקווית נופלת, יודעת המערכת להשתמש בתקשורת הסלולרית המותקנת בה. זוהי כמובן רק דוגמא אחת וישנן עוד דוגמאות רבות נוספות.

דוגמא מרכזית נוספת שכדאי לתת עליה את הדעת היא הדוגמא של התקנת החיישנים והמצלמות והחיבור שלהם לרכזת האזעקה. החיבור של כל אלה לרכזת מבוצע בדרך כלל באמצעות כבלים קוויים או בצורה אלחוטית. במקרה הזה, דווקא החיבור הקווי נחשב לבטוח ביותר. פורצים מיומנים יודעים להשתמש במשבש תדרים שמשבש את פעולת החיישנים, יכולת שאינה זמינה עבורכם אם וכאשר החיישנים מחוברים באמצעות כבל קווי. ואם תוכלו לבצע את החיבור גם במקרה זה, על בסיס שני סוגי החיבורים, גם קווי וגם אלחוטי, מה טוב.

 

תיעוד באמצעות מצלמות

רכיב חשוב ומרכזי בתהליך של התקנת אזעקות לבית עסק הוא רכיב הצילום והתיעוד. מצלמות אבטחה יודעות לתעד עבורכם את המתרחש בזמן אמת בכל אזור של בית העסק ואף לשדר לכם תמונה בזמן אמת דרך האינטרנט. בנוסף לכך, מצלמות אבטחה יודעות היום לתפקד גם כחיישני תנועה ולהפעיל בעצמן את מערכת האזעקה. יחד עם זאת, חשוב לבחור את המצלמות הנכונות, שיודעות לפעול בתנאים הנדרשים לרבות חשיכה מלאה או מזג אוויר סוער, חשוב שהמצלמות תכוונה בצורה נכונה לכיסוי מלא של המתחם ושיהיה תיעוד אמין שלהן עם גיבוי זמין.

כדי להבטיח את כל אלה, חשוב מאוד להזמין את השירות של התקנת אזעקות לבית עסק מגורם מקצועי, שמתמחה בתחום זה ושיודע להציע לכם את הפתרון הטוב ביותר מתוך שיקולי אבטחה בלבד ולא מתוך אף שיקול אחר שאולי יכול להעסיק אותו עצמו.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות