התקנת מדפים למחסן ביתי

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

כשאנחנו קונים או שוכרים דירה חדשה, אנחנו לא תמיד מעניקים לו את היחס המתאים, אבל מחסן ביתי הוא אחד מהחדרים החשובים בכל בית. בכל בית ישנם המון חפצים שהשימוש בהם הוא אינו קבוע אלא מזדמן ועל פי צורך בלבד. את כל הפריטים האלה אנחנו צריכים למעשה לאחסן ולשמור אותם קרובים אלינו לשעת הצורך. ואולם מחסן יכול להיחשב גם כבזבוז של שטח מגורים ולכן מחסנים ביתיים הם בדרך כלל קטנים מאוד במידות שלהם, ביחס לצרכי האחסון הנדרשים וזאת הסיבה שבגינה צריכה התקנת מדפים למחסן ביתי להתבצע בצורה מקצועית ומחושבת.

 

ניצול מקסימלי של שטח האחסון

בסופו של דבר, לרשותכם עומד שטח אחסון מוגדר ומוגבל שאותו אתם רוצים לנצל בצורה הטובה ביותר. צורת האחסון של הפריטים הנדרשים צריכה לאפשר לכם גם לאחסן את כל הפריטים שאתם רוצים לאחסן וגם לשלוף כל אחד מהם על פי הצורך ובמידת הקלות והנוחות הראויה. בתהליך של התקנת מדפים למחסן ביתי חשוב להבין תחילה מהו נפח האחסון העומד לרשותכם וזה אומר אורך שטח האחסון, רוחב שטח האחסון וגובה שטח האחסון. את זה מתרגמים ליחידות ליטרים של נפח אחסון ואת כל הנפח הזה צריך לחלק בצורה הטובה ביותר בכדי למקסם את ניצול שטח האחסון.

 

מדפים מודולריים – הפתרון הטוב ביותר

בכדי לאפשר ניצול מקסימלי של שטח האחסון העומד לרשותכם, התקנת מדפים למחסן ביתי צריכה להתבסס תמיד על מדפים מודולריים. המדובר למעשה על סטים של עמודים ומדפים אותם אתם יכולים להתקין בצורה גמישה לחלוטין, לקבוע עבור כל מדף את הגובה בו הוא יותקן ואת המרחק שלו מהמדף שמתחתיו ומזה שמעליו. תוכלו להתקין טורי מדפים זה לצד זה, כשכל טור הוא ברוחב אחר ועם סידור שונה של המדפים לגובה. בצורה זו, תוכלו לנצל כל ס"מ של שטח האחסון שעומד לרשותכם ותוכלו לנצל גם כל ס"מ בגובה מבלי להשאיר חללים ריקים גדולים בין החפצים ובין המדפים.

 

מדפי ברזל – הפתרון החזק ביותר

במיוחד אם אתם רוצים להשתמש במחסן הביתי שלכם לאחסון של חפצים גדולים או של כמות גדולה של חפצים, שהמשקל הכולל שלהם הוא רב, חשוב וכדאי להשתמש במדפי ברזל. מדפים אלה מעניקים לכם את החוזק המבני הרב ביותר ליחידת נפח. במילים אחרות, החוזק שיכול להציע לכם מדף עץ בעובי 15 מ"מ מסופק לכם על ידי מדף ברזל בעובי 3 מ"מ בלבד. בחישוב של מספר מדפים, מדובר בשטח אחסון רב שאתם לא רוצים לוותר עליו.

בשורה התחתונה, מדפי ברזל מודולריים הם ללא ספק, פתרון האחסון הטוב ביותר לצורך התקנת מדפים למחסן הביתי ועל אף שגם את המדפים האלה יהיה עליכם לתכנן, התכנון יהיה קל יותר והתוצאות תהיינה אפקטיביות הרבה יותר מכל פתרון אחסון אחר.

 

בשיתוף עם היחידה למדפים.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות