מה זה רצפה אפוקסי

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

אם שמעתם פעם על חומר אפוקסי לרצפה ותהיתם במה מדובר, מה היתרונות והחסרונות ולמי זה מתאים, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא. חומר אפוקסי הוא חומר פולימירי שמתקשה כאשר מערבבים אותו עם חומרים מקשים שונים. החומר המדובר הפך להיות פתרון פופולארי מאוד עבור התגובות שלו המעניקות לו עמידות ואטימות גבוהה. תכונות נוספות שיש לו המהוות ללא ספק יתרון על חומרים אחרים הן כוח הדבקה משמעותי, עמידות לחום ולטמפרטורה קיצונית ובנוסף לכך נוח מאוד לעבוד אתו.

רצפת אפוקסי – במה בעצם מדובר?

כיום ישנן שלוש שיטות ליישום אפוקסי על הרצפה: ראשית כל, צביעת אפוקסי- מדובר על שיטה שמיושמת על תשתית הקיימת לשכבות הציפוי האפוקסי העליונות, כאשר השכבה הראשונית מתייבשת צובעים כשתי שכבות של צבע אפוקסי. שיטה נוספת היא לפלס את החומר על התשתית כך שבסוף התהליך מתקבלת שכבה בעלת משטח אחיד וחלק. שיטה נוספת היא שיטה המיושמת לרוב במבנים תעשייתיים כאש בשכבות העליונות מפזרים שברי זכוכית על מנת ליצור חספוס ולמנוע החלקה ולאחר מכן מיישמים את השכבה הסופית של האפוקסי.

למי כדאי לבחור ברצפת אפוקסי?

רצפת אפוקסי מתאימה כיום למגוון רחב של מבנים. ניתן ליישם את השיטה המדוברת במוסכים, משרדים, חניונים, בתי חולים, מבני תעשייה ועוד. מדובר על רצפה שיש לה תכונות עמידות גבוהה מאוד ולכן לא מעט מבני תעשייה ומוסכים יעדיפו אותה על פני כל רצפה אחרת. מעבר לכך היא גם עמידה בפני כימיקלים, גריז, סימני צמיגים, כתמי שמן ועוד. משרדים יבחרו ברצפה זאת בשל יכולת הבידוד האקוסטי הגבוהה שלה וכן, נוחות ההליכה שהיא מאפשרת. אין ספק שמדובר על ריצוף איכותי ועמיד וכמובן, דקורטיבי ויוקרתי להפליא.

כל היתרונות ברצפה אפוקסי

אם אתם עדיין תוהים האם מתאימה לכם רצפת אפוקסי, כדאי מאוד שתדעו שיש לרצפה מעין זאת יתרונות רבים מאוד. כמובן שחשוב מאוד להתאים את הרצפה לכל מבנה וליישם אותה בצורה הבטוחה ביותר הן מבחינה תכנונית והן מכל בחינה אחרת. כאמור, בין היתרונות שכבר צוינו, העמידות הגבוהה של רצפת האפוקסי מהווה יתרון בולט. הרצפה היא בעלת עמידות גבוהה לכל שחיקה אפשרית שיכולה להיגרם עקב מגע עם חומרים כימיים שונים, לחצי משקל גבוהים, גרירת חפצים ועוד. כמו כן, רצפת אפוקסי היא דקורטיבית ורלוונטית מאוד עבור משטחים גדולים. ניתן ליישם את האפוקסי במגוון צבעים וגוונים שונים כאשר כל צבע שתבחרו יישאר מבריק ולא ידהה גם לאחר פרק זמן משמעותי. קל מאוד לנקות את הרצפה גם ללא שימוש בחומרי ניקוי חזקים והיא מהווה רצפה בטוחה מאוד אשר מונעת הילקה ומספקת עמידות גבוהה.

אם אתם מעוניינים ברצפת אפוקסי, חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר ליישום הרצפה המדוברת כמו המרכז לרצפות אפוקסי, על מנת שהתוצאה תהיה הכי טובה שאפשר.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות