מיפוי כבלים תת קרקעיים: מתי צריך ואיך זה מתבצע?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

נמצאים בפתיחתו של פרויקט תשתיות גדול? צריכים לחפור בקרקע וחוששים לפגוע בתשתיות התת קרקעיות של הכבלים? ננסה לעשות לכם קצת סדר בבלגן.

במאמר הבא נסביר למה צריך למפות תשתיות כבלים, איך מבצעים מיפוי כזה וגם, למי פונים כשצריכים לבצע מיפוי תשתיות? כל התשובות.

למה צריך למפות כבלים?

מתחת לקרקע שעליה אנחנו דורכים יש אין ספור תשתיות תת קרקעיות. באילו תשתיות מדובר? בין השאר בתשתיות מים, ביוב, גז, תקשורת, חשמל ועוד שלל תשתיות מסוגים שונים ומשונים.

לתשתיות אלה יש חשיבות מכרעת בכל הקשור לשגרת החיים של התושבים וכל פגיעה בהן תגרום לתקלות נרחבות ולהפרעה לשגרת החיים של האזרחים.

בין כל התשתיות שציינו, קיימות גם תשתיות של כבלים שתפקידם להעביר תקשורת לבתים של האזרחים. בין השאר מדובר בכבלים של חברות כמו הוט ויס, סיבים אופטיים לרשת אינטרנט מהירה ועוד.

כל גורם שמבקש לעשות שינוי בתוואי הקרקע ולחפור באמצעות כלים הנדסיים כבדים לטובת פרויקט מסוים, חייב למפות את תשתית הכבלים ולחשוף אותה מראש, על מנת שלא לפגוע בהם.

איך ממפים תשתיות כבלים?

בניגוד לעבר, כיום יש מגוון פתרונות טכנולוגיים שמאפשרים מיפוי של תשתיות תת קרקעיות בכלל, ותשתיות כבלים בפרט.

על מנת לקבל תמונה מהימנה ביותר של תשתיות הכבלים התת קרקעיות, יש לבצע שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של שליחת גלי רדיו.

את גלי הרדיו שולחים אל פנים הקרקע בתדרים מסוימים. לאחר מכן, את גלי הרדיו שחוזרים מפענחים מחדש ובודקים האם יש פערים. במידה וכן, ניתן לומר בוודאות שבאזור הספציפי הזה יש כבלי תקשורת תת קרקעיים.

לאחר שיש לנו את המפה המפורטת של התשתית התת קרקעית, ניתן לבצע חישוף מקומי באמצעות שאיבת עפר.

באמצעות שאיבה זו ניתן לחשוף תאי שטח ספציפיים מבלי לפגוע בתשתית עצמה ולוודא שאכן המיפוי שלנו היה מדויק.

איזה גורם מבצע מיפוי תשתיות?

במידה ואתם נמצאים בפתיחתו של פרויקט גדול שמצריך חפירה בקרקע, עליכם לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שמבצעת איתור תשתית תת קרקעית.

חברה מקצועית תספק לכם צוות מיומן ומקצועי שמצויד בכל האמצעים הטכנולוגיים הכי מתקדמים שיש כיום בשוק, כאלה שיבטיחו שהמיפוי יעבור בהצלחה.

חברה מקצועית ומנוסה תדע לבצע כל סוג של מיפוי שתרצו, בין אם מדובר במיפוי תשתיות מים, גז, חשמל, תקשורת וכבלים.

לפני שאתם סוגרים עם החברה, דרשו מנציג מטעמה להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלה וללמוד על פרויקטים שהיא ביצעה. כך תוכלו לקבל איזה שהוא מושג על המקצועיות של החברה וההתאמה שלה לפרויקט הספציפי שלכם.

אל תבחרו בחברה שמציעה לכם את המחיר הזול ביותר, זה עלול לעלות לכם ביוקר. בחרו בחברה שמציעה לכם את הצוות המקצועי ביותר ואת הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות