ספק חיפוי שיש

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מטבח הוא חיפוי השיש. אם הגעתם לשלב בשיפוץ המטבח שלכם או בעיצוב מטבח בבית חדש שבו אתם צריכים לבחור שיש למטבח שלכם, חשוב מאוד שתבחרו ספק חיפוי שיש מקצועי, המספק את השיש האיכותי והטוב ביותר עבור המטבח שלכם. חשוב שתזכרו ששיש למטבח חייב להיות עמיד, איכותי ודקורטיבי. ישנם סוגי שיש שיסדקו מסיר רותח וישנם כאלה שיחזיקו מעמד. כמו כן, ישנם סוגי שיש שיספגו לא מעט כתמים עליהם מבלי שתהיה אפשרות להסיר אותם וישנם כאלה שלא יספגו כתמים ועל כן, חשוב לדעת כיצד לבחור את השיש הנכון ואת ספק חיפוי שיש הטוב ביותר. בשורות הבאות חברת MODEL HOME יענו על כל השאלות.

כיצד בוחרים שיש למטבח

הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור שיש למטבח שלכם בצורה הטובה ביותר:

ראשית כל, חשוב מאוד לזכור שבכל הנוגע לעיצוב שיש, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של דגמים, סוגים, טקסטורות, צבעים ועוד. על כן, אחד הדברים החשובים ביותר הוא ללא ספק לבחור את השיש שמתאים למטבח שלכם מבחינת העיצוב שלו. כדאי לעיין בקטלוגים של הספק שמציע לכם חיפוי שיש ורק לאחר מכן לבחור את החיפוי המתאים לכם ביותר.

פרמטר שני שיש לשים עליו דגש הוא מחיר השיש. בשל העובדה שיש מגוון רחב של דגמי שיש, גם טווח המחירים רחב מאוד. שאלת התקציב עבור השיש היא אחת השאלות החשובות שיש לשאול את עצמכם טרם אתם בוחרים ספק שיש. מחיר שיש למטבח יכול לנוע בין 250 ₪ למטר עבור הסוג הזול והפשוט ביותר ואילו סוגי השיש היותר יקרים יכולים להגיע גם ל10 אלף ₪.

פרמטר נוסף שיש לבחון הוא כושר הספיגה של השיש. אם אתם תוהים מדוע מדובר על פרמטר שכל כך חשוב לבדוק, חשוב שתדעו שאם אתם מבשלים הרבה במטבח שלכם, יתכן מאוד שישפכו לכם מדי פעם נוזלים שונים כגון: רטבים, שמן או יין על השיש וכדאי שהשיש יהיה בעל ספיגה איכותית. אם אתם לא מתכוונים לבשל על השיש יותר מדי אלא הוא מהווה בעיקר אלמנט עיצובי, הפרמטר הנוגע לכושר הספיגה של השיש הוא פחות רלוונטי.

כמו כן, חשוב מאוד לבדוק עד כמה חזק השיש. שיש במטבח יכול לקבל לא מעט מכות, מונחים עליו סטים כבדים של כלים, סירים ועוד. כמו כן, השיש נחשף לחום של הבישולים ועל כן יש לו נטייה טבעית להתרחב בחום ועל כן, חשוב לוודא שמצד אחד השיש חזק ועמיד ומצד שני הוא בעל יכולת גמישות כלשהי.

בטרם אתם בוחרים ספק שיש למטבח שלכם, אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא האם ניתנת על התקנת השיש אחראיות. מדובר בסופו של דבר על שיש שעולה לכם לא מעט ועל כן, יש חשיבות לאחראיות שניתנת עליו לפרק זמן כזה או אחר.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות