עבודות עפר – המדריך למתעניין המתחיל

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

אתם בעיצומו של פרויקט בנייה ולקראת שלב של עבודות עפר? כדאי מאוד שתדעו מה זה אומר, מה זה כולל, מי מבצע אותן ואיך!

מהן עבודות עפר?

עבודות העפר הן חלק מעבודות בניין ותשתית, שעוסקות בכל מה שקשור לעפר. בין עבודות אלו יש: קידוחים, חפירת מנהרות, חפירת תעלות ייעודיות לתשתיות שונות, הכנה לכלונסאות ופינוי והכנה של אתרים לקראת בנייה. עבודות אלו הן הכרחיות לפרויקטים שונים של בנייה, על מנת שניתן יהיה להקים את התשתיות ולהכין את השטח לקראת הבנייה עצמה.

ועוד פרט אחד

פרט חשוב נוסף לגבי עבודות עפר הוא, שקבלן העפר, האחראי על עבודות אלו, הוא האחראי גם על הפינוי של הפסולת שהיא התוצאה של עבודות אלו. לדוגמה, אם מדובר על חפירות כהכנה לתשתיות, על קבלן העפר לדאוג לפינוי האדמה שנחפרה לטובת עבודה זו וכך הלאה.

כלי העבודה

היות שמדובר על עבודות גסות מצד אחד ושדורשות עדינות ודיוק מצד שני, לעבודות עפר יש כלי עבודה ייעודיים וביניהם: דחפור, מגרדה, שופל, משאיות עפר, מחפרון, שמוכר לכולנו בשם בובקאט, ועוד. כלים אלו מובאים באופן מיוחד לביצוע עבודות העפר הדרושות ובהתאם לצרכים של כל פרויקט.

המשתתפים בעבודה

מן הסתם, לצד הכלים הייעודיים, כדי לבצע עבודות עפר ישראל נחוצים גם פועלים ואנשי מקצוע. אז ראשית, הקבלן של עבודות העפר הוא דמות מפתח שאי אפשר בלעדיה, משום שהוא אחראי על התפעול והתפקוד של התהליך. בנוסף, נדרשים הפועלים שיפעילו את הכלים במקצועיות מקסימלית ויעשו את עבודתם באופן כזה, שפרויקט הבנייה יוכל לצאת לדרך ללא תקלות מיותרות.

התזמון

על פי רוב, עבודות העפר מתבצעות בשלבים הראשוניים של תהליך הבנייה, עוד לפני תחילת הבנייה עצמה. זאת, משום שהמטרה של עבודות אלו היא להכין את הקרקע לקראת הבנייה, בין אם על ידי הכנת התשתיות, השטחת הקרקע, חפירה לעומק לצורך הבנייה או כל דבר אחר שנדרש לצורך התחלת הבנייה באופן רציף.

הביצוע בפועל

היות שמדובר על עבודות רגישות ובעלות השפעה גדולה על המשך התקדמות הפרויקט, חשוב לבחור את המבצעים בפועל בקפידה וללא פשרות! הכוונה היא לכך, שכדאי לבחור קבלן עפר מקצועי ומנוסה וכמובן – מורשה. כמו כן, מומלץ לוודא אתו שהוא מחזיק את כל הציוד הדרוש ומעסיק פועלים מקצועיים ואמינים.

המלצה חמה

אם כבר דיברנו על בחירת קבלן עפר מקצועי ומנוסה, באפשרותכם לפנות לחברה שמתמחה בעבודות בניין שונות, כולל עבודות עפר ולקבל דרכה את כל המידע והשירות שאתם צריכים במקום אחד. יתרון נוסף של עבודה עם חברה הוא, שאם החברה אמינה ומקצועית בעיניכם, תוכלו לסמוך עליה ועל אנשיה בכל התחומים ולדעת, שתמיד יש לכם למי לפנות בשביל לשאול שאלות, להתייעץ וכל מה שאתם צריכים לאורך התהליך.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות