עולם שלם של עבודות אלומיניום קבלן רשום

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

אילו עבודות אלומיניום נפוצות ביותר? ולמה דווקא אלומיניום? כל המידע נמצא כאן!

קצת על האלומיניום

האלומיניום היא מתכת מאוד מבוקשת ומאוד נפוצה. למעשה, היא היסוד השלישי בשכיחותו בקרום כדור הארץ, מיד אחרי חמצן וצורן ומבין המתכות, היא הנפוצה ביותר. תכונה נוספת של האלומיניום היא, שבהשוואה למתכות האחרות, היא מתמודדת מצוין עם חמצון וכך ניתן להשתמש בה לשימושים רבים בתעשייה, למשל לחלונות, דלתות, תריסים ואפילו למטוסים!

היתרונות של האלומיניום

היות שמדובר על המתכת השכיחה ביותר בכדור הארץ חברת יורוסטייל מתמחה באלומייניום , העלויות שלה נמוכות בהתאם ולכן גם הביקוש שלה גבוה. אבל עלויות נמוכות לא בהכרח מספקות את התוצאה הרצויה ולכן חשו בלהתייחס גם לתכונות שלה בהשוואה למתכות האחרות. לדוגמה, היותה עמידה מאוד באופן כללי וגם בפני נזקי החמצון והיכולת שלה לשמור על המראה והאיכות שלה לאורך זמן וגם היותה בעלת צפיפות נמוכה, המאפשרת לייצר באמצעותה מוצרים קלי משקל ולשמור על החוזק והיציבות של המוצר בעת ובעונה אחת.

רשת לחלונות

כולנו מכירים את התופעה המעיקה של החרקים שאורבים מחוץ לחלון בכל פעם שמזג האוויר נעים. ובאקלים הישראלי, זה כמעט כל השנה. זו הסיבה העיקרית לכך, שרוב בעלי הבתים בישראל בוחרים להתקין רשתות לחלונות הבתים שלהם. כך אפשר לפתוח את החלון וליהנות מהבריזה בלי לתת פתח לחרקים להיכנס הביתה.

דלתות כניסה

התכונות הייחודיות של האלומיניום, אותן פירטנו לעיל, הופכות אותו לחומר מבוקש ליצירת דלתות כניסה לבתים. הכוונה היא בעיקר לתכונות העוסקות החוזק של האלומיניום והעמידות שלו. כמו כן, גם האפשרות לעצב אותו בקלות יחסית מאפשרת לנו, הצרכנים, לעצב את דלתות הכניסה שלנו בהתאם לטעם האישי שלנו.

פרגולות

האקלים הישראלי הוא חם בעיקרו ולכן אנו – הישראלים, נהנים לשהות בחוץ וליהנות מהאור והחום של השמש ומהבריזות המגיעות מכיוון הים. יחד עם זאת, השמש החזקה היא מסוכנת וגם לא תמיד נעימה ולכן הפתרון האולטימטיבי הוא שהייה תחת פרגולה. בדומה לדלתות, גם בכל הנוגע לפרגולות, האלומיניום הוא חומר גלם מבוקש מאותן הסיבות בדיוק – חוזק ועמידות מצד אחד ויכולת לעצב בקלות יחסית מן הצד השני.

תריסים חשמליים

עבודת אלומיניום נפוצה נוספת היא של תריסים חשמליים, המציעים נוחות מירבית הן בשימוש היום יומי והן בניקיון והתחזוקה שלהם. בזכות העובדה, שהאלומיניום הוא חומר קל יחסית, ניתן לייצר אתו תריסים חשמליים קלי משקל, אותם קל לפתוח ולסגור בהתאם לצורך.

המכנה המשותף

המכנה המשותף לכל מה שהוזכר לעיל ולעוד הרבה סוגים של עבודות אלומיניום הוא, שמדובר על דברים שנמצאים בחוץ. הסיבה העיקרית לכך היא, שהאלומיניום הוא חומר שיכול לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים יחסית ולשמור על הצורה והמרקם שלו ובשונה ממתכות רבות אחרות, הוא גם עמיד מפני חלודה וכך הוא שומר גם על המראה והצבע שלו לאורך זמן.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות