קבלת טופס 4 על ידי קבלן רשום

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

טופס 4 הוא אחד מהטפסים החשובים ביותר, טופס שבלעדיו לא תוכלו לאכלס את הבית שזה עתה סיימתם לבנות. המשמעות היא פשוטה, עד שלא תקבלו את הטופס המיוחל הבית יעמוד יתום מבלי שאתם תוכלו להיכנס אליו ביחד עם כל בני המשפחה. מדובר על מצב שיכול להיות מאוד מתסכל, אך בפועל אין לכם יותר מידיי ברירות – אתם תהיו מוכרחים לבצע זאת.

קבלת טופס 4 היא לא פשוטה, שכן מדובר על הליך בירוקרטי שעלול להיות מייגע ומתיש – כיאה להליכים בירוקרטיים במדינת ישראל. אז רגע לפני שאתם מכניסים את עצמכם אל תוך מקום שיהיה לכם קשה לצאת ממנו. אנו נליץ לכם לבצע את כל התהליך ביחד עם קבלן רשום.

קבלן רשום יוריד מכם את העומס

קחו בחשבון כי במקביל לכך שאתם צריכים להתחיל תהליך של קבלת טופס 4, יהיה עליכם לטפל באלמנטים שונים הנמצאים מסביב. כך שאם אתם תתרכזו רק בהוצאת הטופס, לא מן הנמנע כי אתם תאלצו לוותר על דברים אחרים. מהסיבה הזאת מוטב כי קבלן רשום יהיה אחראי על הוצאת הטופס, ואתם מהצד שלכם תוכלו להתרכז בדברים הנוספים. כך תוכלו למקסם את התועלת, ולהביא את עצמכם למצב שבו תוכלו להיכנס לבית החדש ברגל ימין.

הפעולה תתבצע הרבה יותר מהר

אתם בוודאי תרצו להיכנס לדירה החדשה בהקדם האפשרי, אך שוב אם אין ברשותכם את הטופס – לא תוכלו לעשות זאת. לכן בכדי שתוכלו לזרז תהליכים, מוטב יהיה כי את הפעולה תבצעו ביחד עם קבלן רשום. הוא יוכל לדעת בדיוק אילו טפסים צריך לשלוח ואל מי לפנות, ובכך התהליך כולו יסתיים הרבה יותר מהר ממה שנדמה לכם. אין שום סיבה שתמשכו את הזמן יתר על המידה.

ניתן לאתר ליקויים מבעוד מועד

המהות של קבלת טופס 4 היא לוודא כי הבית כולו אידיאלי לאכלוס, ואין שום מניעה שאתם צריכים להיות מודעים אליה. על כל ליקוי שיתגלה, אתם תהיו מוכרחים לבצע תיקון ולהתחיל את כל התהליך ישר מההתחלה. מכאן הסיכוי שלכם להרים ידיים הוא הרבה יותר גבוה, בטח אם אתם מבצעים את התהליך לבד. קבלן רשום שמכיר את העולם הזה על בוריו, יוכל לסייע לכם באיתור ליקויים עוד לפני תחילת התהליך של קבלת טופס 4.

קבלן רשום יכול לחסוך לכם עלויות

אומנם זה נדמה כי קבלת טופס 4 על די קבלן רשום זוהי הוצאה כספית מיותרת, אך בפועל הבחירה הזאת עשויה לחסוך לכם הוצאות מיותרות. כאשר קבלן רשום מסייע לכם בתהליך כולו, אתם תוכלו לחסוך את הצורך בתיקון ליקויים ובגילוי ליקויים בשלב מתקדם יותר. החיסכון הכספי יכול להגיע לאלפי שקלים, ובמקרים מסוים הוא יכול להגיע אפילו לעשרות אלפי שקלים – קחו את זה בחשבון לכל אורך הדרך.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות