קבלת רישיון קבלן: איך מוציאים רישיון ללא בעיות?

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

 

אם יצא לכם להתנסות מעט בעולם השיפוצים, ככל הנראה שיצא לכם לראות כי ישנו הבדל בין קבלנים רשומים לבין קבלנים לא רשומים. מדובר על עולם ומלואו, ומהסיבה הזאת כל קבלן מתחיל שואל את עצמו – איך להיות קבלן רשום? כך שהוא יוכל לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בו, ובו בזמן להוציא את המקסימום מהעבודה שלו. כי בסופו של יום מבחינת הלקוח ישנו הבדל מהותי בין קבלן שהוא רשום לבין קבלן שהוא לא רשום – ואתם בתור אנשי מקצוע תצטרכו לתת ללקוחות את הטוב ביותר.

אומנם מדובר על דרך לא קלה, ובכל זאת אנו ננסה להפוך אותה לנגישה עד כמה שאפשר. רישום קבלן שיפוצים או קבלן מכל סוג אחר הוא רישום חשוב. לכן אתם צריכים לדעת איך תוכלו להוציא את המקסימום מהאלמנטים שעומדים לכם בידיים – איך תוכלו להיות אנשי מקצוע יעילים הרבה יותר.

 

אך מקבלים רישיון קבלן כחוק?

כל קבלן שרוצה לקבל רישיון קבלן חייב להגיש בקשה מפורטת לרשם הקבלנים. רשם הקבלנים הוא הגוף שאחראי להוציא רישיונות לקבלנים מכל הסוגים, ולכן אתם תהיו מוכרחים לעבור תחת ידיו. רשם הקבלנים מעביר את הבקשה שלכם לגוף אחר, שהוא יהיה זה שיקבל את ההחלטה הסופית. מדובר על וועדה מיוחדת שמתכנסת על מנת לדון בבקשות ולאשר או מנגד לדחות אותן מסיבות כאלה או מסיבות אחרות.

 

באיזה שלב כדאי להוציא רישיון?

באופן עקרוני לא תהיו חייבים להוציא רישיון כבר מתחילת הדרך, אך יש קבלנים שמעדיפים להתחיל ברגל ימין. בכל מקרה ההמלצה היא שכאשר מחזור העסקאות השנתי מגיע לאזור של 90 אלף ₪, רצוי להוציא את הרישיון. בנוסף במקרה שבו אתם עושים עסקה של למעלה מ-50 אלף ₪, גם במקרה הזה אתם תהיו מוכרחים להוציא רישיון בכדי להכשיר את העסקה.

 

אילו אלמנטים נבדקים בעת הוצאת רישיון קבלן?

רישום קבלן שיפוצים הוא לא קל, והוועדה מצידה בודקת אלמנטים שונים בכדי להכשיר את קבלת הרישיון. ראשית הוועדה בודקת כי למגיש הבקשה אין עבר פלילי, שכן עבר פלילי יכול להיות קרקע פורייה לעקיצות לא קטנות. כך שאם יש לכם עבר פלילי, מוטב כי תבחנו את המצב באופן אישי – כי העבר הפלילי עלול להוות מכשול בכל מה שקשור להוצאת הרישיון.

בנוסף לעבר הפלילי, הוועדה בודקת בין היתר גם את התעודות וסוגי ההסמכות השונים שאיתם אותו קבלן מגיע. ככל שלקבלן יהיה ניסיון וידע עשיר יותר, כך הוועדה תוכל לקבל את הבקשה בצורה מהירה יותר. השאיפה היא שהקבלנים שיחזיקו ברישיון יהיו כאלה עם ניסיון עשיר.

הוועדה נועדה בכדי שכל מי שיקבל את הרישיון יהיה איש מקצוע שיוכל לתת ערך מוסף ללקוחות, כך שהוא יוכל לתת מעצמו ולהפוך את הלקוחות למרוצים הרבה יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות