רישיון עבודה בגובה

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

 

רישיון עבודה בגובה הוא רישיון שמקבלים לאחר שעוברים הכשרה או קורס לעבודה בגובה. במהלך הקורס לומדים העובדים ומנהלי העבודה כיצד עובדים בצורה בטוחה בגובה, כיצד בודקים רתמת בטיחות, כיצד מחלצים עובדים בצורה נכונה על סולם, כיצד עובדים בצורה בטוחה על סל הרמה, כיצד עובדים עם פיגומים בצורה הבטוחה ביותר ועוד מגוון רחב של נושאים חשובים שהמטרה שלהם היא לאפשר לכל עובד לעבוד בעבודה בגובה בצורה הבטוחה ביותר. בעבודה בגובה על העובדים להשתמש בציוד, התקנים, אביזרים ומערכות ליצירת מכלול אבטחה לעבודה בטוחה ולמניעת פציעות ותאונות ומטרת קורס עבודה בגובה היא להעניק בסופו של דבר לעובד רישיון עבודה בגובה, שיאפשר לו לבצע את עבודתו בצורה בטוחה וראויה.


מדוע חשוב לקבל רישיון עבודה בגובה

עובדים בעבודות בגובה חייבים לקבל את ההסמכה לעבוד בגובה על ידי קבלת רישיון מתאים לאחר שהם עברו קורס ייעודי הנוגע להדרכת בטיחות בעבודה שהם עובדים בה בגובה. חשוב מאוד להבין שמעבר לעובדה שמדובר על חוק בישראל המחייב את עובדי העבודה בגובה לעבור את הקורס המדובר ולקבל את הרישיון המדובר בכדי לעסוק בעבודתם, הרי שכל עובד שהבטיחות שלו חשובה לו, חייב לקבל את הרישיון ולעבור את ההדרכה שמטרתה היא לסייע לו לעבוד בצורה בטוחה ולשוב בסופו של יום לביתו בשלום. כל מעסיק שעובדיו עובדים בגובה חייב לדאוג שהעובדים שלו יעבדו בצורה בטוחה ולא יפגעו במהלך העבודה ועל כן, עליו לדאוג שהם יעברו קורס עבודה בגובה ויקבלו את הרישיון הרלוונטי לעבודה זאת. עבודה בגובה היא לא כמו כל עבודה. מדובר על עבודה שדורשת תשומת לב, מיומנות רבה, אי נטילת סיכונים בביצוע פעולה פזיזה, דיוק ומחשבה לפני ביצוע כל עבודה ועוד.


מאיזה גובה יש צורך ברישיון לעבודה בגובה?

כל גובה שהעובד יכול ליפול ממנו לעומק של שני מטרים ומעלה הוא גובה שדורש רישיון לעבודה בגובה ועל כן, אם העבודה שלכם היא אכן כזאת או אם העובדים שלכם מוגדרים כעובדים בגובה, חשוב מאוד שתדעו שעליכם לבחור עבורם את הקורס המתאים ביותר לעבודה בגובה. קורס עבודה בגובה צריך להיות איכותי ומקצועי, אך מעבר לכך הוא צריך להתאים לסוג העבודה שהעובדים עוסקים בה. קורס עבודה בגובה חייב לגעת בכל הפרמטרים הרלוונטיים הנוגעים לסוג העבודה בגובה שהעובדים עוסקים בה על מנת שהם ידעו כיצד לעבוד בצורה בטוחה בעבודה הספציפית שלהם. כלומר, על אף שלעיתים הקורס יעניק הנחיות בטיחות כלליות לעבודה בגובה הנוגעות לדוגמא לציוד בטיחות קריטי ונדרש לכל סוג עבודה, הרי שהקורס גם חייב להיות מותאם באופן ספציפי לתחום עבודה.

לכן, אם אתם מחפשים קורס עבודה בגובה לעובדים שלכם חשוב שתבחרו קורס תואם לסוג העבודה אשר מעבירים אותו אנשי המקצוע המוסמכים והנכונים לצורך הענקת רישיון לעבודה בגובה לעובדים בתום סיום הקורס.

 

בשיתוף עם המרכז להדרכות עבודה בגובה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות