סיווג קבלני למכירה

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

מהו סיווג קבלני למכירה וכיצד ניתן להעביר אותו מיד ליד

סיווג קבלני למכירהחוק רישום קבלנים לעבודות בנייה הנדסיות תשכ"ט 1969, מהווה נקודת המוצא לשינוי עמוק ומשמעותי בענף הבנייה, שעדיין נמצא בתהליך התהוות. החוק הזה חייב, בפעם הראשונה בתולדות ענף הבנייה בישראל, את כל בעלי המקצוע בתחום הבנייה להירשם במקום אחד מוסמך, המרכז את כל הקבלנים במקום אחד. סיווג קבלני למכירה הוא השלב הבא ברישום, שבו ניתן להעביר באופן כזה או אחר את הסיווג הקבלני לאדם או לחברה אחרים או לחילופין, לרכוש סיווג כזה. מי שמבצע את הרישום בפועל הינו רשם הקבלנים במשרד השיכון והבינוי. הסיווג קובע את הרמה של הקבלן מצד אחד ואת תחומי העיסוק שבהם הוא רשאי לעסוק מצד שני. הרישום ברמה הגבוהה ביותר לצורך העניין, הינו רישום של קבלן רשום בפנקס.

מהו קבלן רשום ואיך הוא נרשם

קבלן רשום הוא בעל מקצוע מדופלם, שבנוסף למספר שנים כנדרש בחוק של ניסיון מצטבר, הוא יכול להירשם כקבלן רשום. מה שמבדיל בין קבלן רשום לבין קבלנים במרבית התחומים האחרים, טמון בעובדה שהחורק בישראל מאפשר אך ורק לקבלנים מהסוג הזה לפקח על עבודות בנייה, תוך מניעה מפורשת ממי שאין לו רישום בפנקס הקבלנים מלעסוק בפועל בפיקוח. בתחומים אחרים בענף הבנייה, יש לעוסקים בהם את הפריבילגיה להימנע מרישום בפנקס הקבלנים. בדרך כלל מדובר בבעלי מקצוע בתחומים שחשיבותם אסתטית, או איננה כזאת שעלולה לפגוע במן דהו. עם הענפים שאין חובה להירשם בהם בבניין ניתן למנות צבע, עבודות גבס, טיח, ריצוף וזיגוג. בענף החשמל בעלי תעודת קבלן רשום לעומת זאת, הרישום בפנקס הזה הוא הכרחי, וחשמלאי איננו יכול להימנע ממנו

סיווג קבלני למכירה ועליה בדירוג המקצועי

מלבד הרישום בפנקס הקבלנים, חייב קבלן רשום גם לצלוח את המשוכה של הסיווג הקבלני. הדרך המקובלת היא עלייה איטית בסיווג, תוך ביצוע פרויקטים, הגשת בקשה לעלייה וחוזר חלילה. ואולם מציאת קבלן המציע סיווג קבלני למכירה עשויה לסייע בדילוג על גבי המכשולים כאמור לעיל ולזרז את ההגעה של הקבלן לשלב הגבוה ביותר, שהוא אפשרות לביצוע עבודות בתקציבים בלתי מוגבלים. סיווג קבלני למכירה עשוי לחסוך, למעשה, שנים של המתנה, ולהוות פלטפורמה לעלייה מהירה ברמה, עד לרמה הגבוהה ביותר.

סיווג קבלני למכירה

מוצע על ידי מומחים לנושא מכירה בתחום הקבלנות. המומחים כאמור מציעים מגוון גופים קבלניים, חברות מקצועיות ואנשי מקצוע המומחים לדבר, המתמחים בתחומי עיסוק מסוימים ומעוניינים לאפשר לבעל מקצוע אחר להשתמש בסיווג הקבלני שלהם בתחום מסוים. כיון שהסיווג הקבלני והמעבר בין הרמות השונות בו עלול לגזול לא מעט זמן, מעדיפים אנשי מקצוע שונים לרכוש את הסיווג.למעשה, לא מדובר בקניי הסיווג ממש, אלא בקניית חברה הרשומה בסיווג קבלני ולהשתמש בה לצורכי התקדמות והתמקצעות בענף הבנייה בישראל.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות