הגשת בקשה לרישיון כח אדם – המדריך עם כל הפרטים!

לרשם הקבלנים פונים רק עם מומחה להוצאת רישיון קבלן!

מעוניינים להקים עסק בתחום של ניהול כוח אדם? על פי החוק בישראל, עליכם להחזיק ברישיון קבלן כוח אדם ובכדי לקבל את הרישיון הזה, יהיה עליכם לעמוד במספר קריטריונים ולהשלים את תהליך הרישום הנדרש. אז איך מבצעים את התהליך של הגשת בקשה לרישיון כח אדם? האם נכון לעשות את זה באופן עצמאי או שכדאי לקבל סיוע מגורם מקצועי שילווה אתכם? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לרישום קבלנים.

רישום חברה חדשה

מהם התנאים המינימליים לצורך הגשת הבקשה?

הגשת בקשה לרישיון כח אדם יכולה להתבצע אך ורק על ידי אנשים העומדים בשני קריטריונים בסיסיים המוגדרים בחוק. קריטריונים אלה כוללים היעדר עבר פלילי או רישום פלילי בחמש השנים האחרונות טרם הגשת הבקשה וכן ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול כוח אדם. אם אינכם עומדים בשני התנאים האלה גם יחד, תוכלו אמנם להגיש את הבקשה אך היא לא תידון כלל. בליווי הבקשה, עליכם להגיש טופס המאשר לרשות הבודקת לבחון את הרישום שלכם ברישומי המשטרה וכן עליכם לצרף תצהיר חתום על ידי עו"ד המעיד על היעדר עבר פלילי ועל הניסיון המקצועי שלכם בניהול כוח אדם.

מדוע נדרשת עמידה בתנאים אלה?

ובכן, המדינה הגדירה מקצועות שונים ככאלה המחייבים פיקוח ובקרה על ידי הרשויות. מקצועות אלה כוללים למשל את ענף הבנייה על התחומים השונים בו וכוללים גם את ענף כוח האדם. המדובר בענפים בהם ההתנהלות של הגורמים המקצועיים הפועלים בשוק, יכולה להשפיע מאוד על האזרח הפרטי ועל המשק כולו, הן בהיבט הבטיחותי והן בהיבט הכלכלי, ועל כן ראה המחוקק צורך לעגן את נושא הפיקוח על העוסקים במלאכה. העוסקים בתחומים אלה מוגדרים כקבלנים וככאלה עליהם להחזיק ברישיון קבלן מתאים, ומכאן בכלל עולה הצורך בתהליך של הגשת בקשה לרישיון כח אדם.ראו גם: קבלן כח אדם

חוק הקבלנים

הגשת הבקשה בליווי גורם מקצועי

עמידתכם בקריטריונים שהזכרנו לעיל היא אמנם קריטית, אך היא לא סוף פסוק. כעת יהיה עליכם להגיש את הבקשה באמצעות טופס ייעודי אליו תצטרכו לצרף מסמכים ואסמכתאות כנדרש בחוק. לאחר מכן תידון בקשתכם ואם תעברו את השלב הזה בהצלחה, תזומנו לראיון אישי ולבסוף תידרשו להפקיד ערבות בנקאית שתבטיח את עמידתכם בתנאי הרישיון ותנאי החוק. תהליך זה הוא תהליך שיכול להיות מורכב למדי ועלול להיתקל במכשולים שונים מצד הרשות הבוחנת. לא מדובר בכוונה רעה של הרשות, אלא בניסיון אמיתי לבחון מי זכאי לקבל רישיון כזה ומי לא.

ניהול התהליך בצורה מקצועית באמצעות צוות המומחים של היחידה לרישום קבלנים, יבטיח לכם את התהליך הקל והיעיל ביותר של הגשת בקשה לרישיון כח אדם ויבטיח לכם את קבלת הרישיון בתוך פרק זמן מינימלי שיכול להיות גם קצר יותר מחודש אחד, אולי קצת יותר.

יכול לעניים אותך גם: למי מותר להעסיק עובדים פלסטינים?

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לרישום קבלנים
היחידה לרישום קבלנים

מזה יותר מעשור מסייעת החברה לאלפי קבלנים בכל רחבי הארץ להפוך לקבלנים רשומים בסיווג אטרקטיבי וגבוה וכן מסייעת לקבלנים רבים אחרים להעלות את הסיווג שלהם ולשפר את מעמדם התחרותי בשוק.

אנו מנחים את הלקוח סביב התהליך כולו וסביב כל הפעולות שיש לבצע בכדי להשיג את מעמד הרישום. בהמשך לכך, אנו מנהלים עבור הלקוח את כל הנושא של הגשת המסמכים, בדיקת תהליך הרישום מול רשם הקבלנים וניהול דיונים על פי הצורך עד לקבלת הרישום הסופי.
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

או חייגו במהירות